انسجام جمعی در سمات با راه اندازی مرکز پاسخگویی تخصصی

انسجام جمعی در سمات با راه اندازی مرکز پاسخگویی تخصصی

به گزارش بورس نیوز، حسین فهیمی، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه درخصوص ارايه خدمات مرکز پاسخگویی تخصصی این شرکت در 2 سطح به سهامداران اظهار کرد: در سطح اول نهاد‌های مالی، ناشران، ارکان بازار سرمایه، کارگزاری ها، حقوقی‌ها و ... قرار دارند که با توجه به این که شناخت حرفه‌ای از بازار سرمایه دارند طبیعتا خواسته و نیاز‌های آنان از این مرکز متفاوت‌تر از سایر افراد خواهد بود که ما با تلاش کارشناسان آگاه و کاردان در این مرکز سعی داریم تا بهترین خدمات را به این دسته از درخواست کنندگان ارايه دهیم.


  • بیشتر بخوانید: وراث سهام عدالت فعلا صبر کنند

وی افزود: ارايه خدمات به جامعه چند میلیونی سهامداران در کشور از سوی این مرکز پاسخگویی تخصصی سطح بعدی و هدف ویژه این سامانه را در بر می‌گیرد که می‌بایست به نیاز‌های متنوع و گسترده سهامداران با پاسخگویی دقیق، شفاف و همیشگی بپردازد.

مدیرعامل سمات ادامه داد: با پاسخگویی به نیاز‌های جامعه میلیونی سهامداران قصد داریم تا بهترین و بالاترین کیفیت پاسخگویی را در بازار سرمایه شکل دهیم تا با ارايه این سرویس ها، خدمت بزرگی به مردم کشورمان در زمینه رفع نیاز‌ها و آگاه سازی از آخرین وضعیت سهامداری شکل بگیرد.

فهیمی با بیان اینکه این تحول در سمات یک فرصت و نعمت بزرگ را به وجود آورده خاطرنشان کرد: بدیهی است که وقتی این سامانه راه‌اندازی می‌شود نشان می‌دهد که یک انسجام جمعی در «سمات» شکل گرفته و خروجی آن به پاسخگویی شفاف، دقیق و همیشگی به درخواست‌های جامعه سهامداران در کشور منجر می‌شود و همه این سرویس‌ها با همان شماره چهار رقمی 1569 در اختیار سهامداران قرار داده شده است.

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: تا پیش از راه اندازی این سامانه تخصصی، تمرکز این به پاسخگویی درخصوص سهام عدالت بود، اما از امروز در کنار این مساله به صورت تخصصی به همه سوالات مردم درباره خدمات شرکت، درخواست‌ها، پیگیری‌ها و... پاسخ داده خواهد شد تا سهامداران با کمترین دغدغه و به صورت غیرحضوری در شرایطی که شاهد ادامه شیوع کرونا در کشور هستیم بالاترین سطح پاسخگویی را با تماس با شماره 1569 شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه تجربه کنند.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد