بورس امروز 24 خرداد چگونه شروع شد؟

بورس امروز 24 خرداد چگونه شروع شد؟

شاخص کل بورس با 0٫44 درصد مثبت و چهار هزار واحد رشد در محدوده یک میلیون و 146 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با 0٫16 درصد رشد و 592 واحد مثبت به کانال 377 هزار واحدی وارد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز،امروز 24 خرداد 1400، شاخص کل بورس با 0٫44 درصد مثبت و چهار هزار واحد رشد در محدوده یک میلیون و 146 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با 0٫16 درصد رشد و 592 واحد مثبت به کانال 377 هزار واحدی وارد شد.

ارزش معاملات در نیم ساعت ابتدایی بازار به 619 میلیارد تومان رسید. برترین گروه‌های صنعتی هم خودرو، فرآورده‌های نفتی و بانکی‌ها هستند.

امروز «شپنا»، «خودرو» و «شستا» از نمادهای مثبت و موثر بر شاخص کل هستند و نمادهای «وپارس»، «دلر» و «وپاسار» از نمادهای منفی و موثر بر روند بازار هستند. تا این لحظه از بازار بیشترین تراکنش برای «خپارس»، «غکورش» و «شپنا» ثبت شده است.

در پیش‌گشایش امروز هم نماد «ولکار» با 791 میلیون برگه سهم با تقاضا همراه شد و نماد «خزر» با 20 میلیون برگه سهم در صف فروش قفل شد.

امروز گروه نمادهای خودرویی مورد توجه بازار قرار گرفتند و «خودرو»، «خساپا»، «خزامیا» و «خگستر» از نمادهای مهم و موثر این گروه هستند. فرآورده‌های نفتی هم امروز را متعادل آغاز کردند و «شپنا»، «شتران»، «شاوان» و «شسپا» با گرایش مثبت هستند اما دیگر تک سهم‌های این گروه با گرایشی منفی معامله می‌شوند.

 

آخرین اخبار مرتبط با بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

 

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد