میانگین اجاره آپارتمان در اصفهان / محلات ارزان اصفهان برای اجاره‌نشینی کدامند؟

میانگین اجاره آپارتمان در اصفهان / محلات ارزان اصفهان برای اجاره‌نشینی کدامند؟

بر اساس قیمت مسکن در اصفهان فهرستی از متوسط اجاره ماهانه در برخی از محلات اصفهان به دست آمده است. با توجه به اطلاعات به دست آمده شهر شاهین شهر و بهارستان ارزان‌ترین و برازنده و جابر انصاری گران‌ترین محلات برای اجاره‌نشینی هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز، با توجه به آگهی‌های سایت دیوار برای اجاره آپارتمان 80 متری در محلات اصفهان فهرستی از متوسط اجاره ماهانه در 10 روز گذشته به دست آمده است.

بر اساس داده‌های استخراج شده از آگهی‌های اجاره آپارتمان شهر شاهین شهر با متوسط اجاره 1.8 میلیون تومان و شهر جدید بهارستان با اجاره 2.9 میلیون تومانی از ارزان‌ترین محلات اصفهان برای اجاره‌نشینی هستند.

محله ملک شهر با متوسط اجاره قیمت 4.2 میلیون تومان و فولادشهر و محله اشراق با متوسط اجاره ماهانه 4.8 میلیون تومان ثبت شده‌اند. در کنار این محلات در کانال چهار میلیون تومان برای اجاره ماهانه بر اساس آگهی‌های دیوار در 10 روز گذشته محله خانه اصفهان با متوسط اجاره 4.9 میلیون تومان ثبت شده است.

محله برازنده با متوسط اجاره ماهانه 5.2 میلیون تومان و محله جابر انصاری با متوسط اجاره 5.3 میلیون تومان برای آپارتمان 80 متری از محلات گران قیمت اصفهان برای اجاره آپارتمان هستند.

بنا بر داده‌های استخراج شده از آگهی‌های 10 روز گذشته دیوار، میانگین اجاره در شهر اصفهان 4٫2 میلیون تومان ثبت شده است.

در جدول زیر متوسط قیمت اجاره آپارتمان در برخی از مناطق اصفهان را مشاهده می‌کنید.

 

 

مطالعه بیشتر: قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق ارزان کرج / فردیس ارزان‌تر است یا اندیشه؟

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد