توضیح جدید درباره واردات مودم

توضیح جدید درباره واردات مودم

از زمان بسته شدن ثبت سفارش مودم به شرکت‌هایی که قرارداد با ISPها داشتند، فقط برای رفع تعهد قراردادشان ثبت سفارش مودم صادر شد که این مودم‌ها به طرف قرارداده تحویل داده شد اما ثبت سفارش مودم همچنان بسته مانده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمدرضا فرجی تهرانی، ريیس اتحادیه فناوران رایانه در توضیحی درباره خبر واردات مودم، گفت: از زمان بسته شدن ثبت سفارش مودم، به شرکت‌هایی که قرارداد با ISPها داشتند، فقط برای رفع تعهد قراردادشان ثبت سفارش مودم صادر شد که این مودم‌ها به طرف قرارداد تحویل داده شد اما ثبت سفارش مودم همچنان بسته مانده است.

متاسفانه به علت کمبود این کالای ضروری و پرمصرف در سال گذشته شاهد فروش این کالا به‌صورت قاچاق در فضای مجازی بودیم که این امر باعث بهم‌ریختگی بازار شد. به عنوان مثال قیمت مودم Dsl 2877 d link به یک میلیون و 240 هزار تومان و قیمت مودم با مدل Dsl 2750 dlink به 870 هزار تومان رسیده است.

فعالان بازار کماکان پیگیر باز شدن ثبت سفارش مودم هستند. چنانچه کمبود مودم در بازار ادامه داشته باشد و تولیدکنندگان هم نتوانند نیاز بازار را تامین کنند شاهد افزایش قیمت مودم در بازار هستیم.

مطالعه بیشتر: واردات مودم آزاد شد / لپ‌تاپ‌های آمریکایی در بازار ایران

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد