بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز(11خرداد) / بانکی ها همچنان با بی اقبالی مواجه هستند

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز(11خرداد) / بانکی ها همچنان با بی اقبالی مواجه هستند

افراد حقیقی در بورس امروز 330میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری و همچنین...

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ حقوقی‌ها امروز حدود 330میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد دو هزار و 390میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی 27درصد یعنی 660میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان 14درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری»، «فرآورده‌های نفتی» و «عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌‌های «مواد و محصولات دارویی» و  «استخراج کانه‌های فلزی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «دماوند»، «وبملت» و «شبندر» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «فولاد»، «فجر» و «فپنتا» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری تولید نیروی برق دماوند حدود 30میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی فولاد مبارکه اصفهان با برتری حدود 10میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 20نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 86نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 60میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 360میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد