سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز/ جمع شدن برخی صفوف پالایشی‌ها آغاز شد

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز/ جمع شدن برخی صفوف پالایشی‌ها آغاز شد

خالص سفارشات فروش سهام از رقم پنج هزار و 900میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت تقاضا در سرمایه‌گذاری‌ها بیش از سایرین بود و همچنین حجم صف تولید خاک نسوز استقلال...

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران  اینجا  کلیک کنید

اقتصاد آنلاینهانا پاکمند؛ در ساعت 9 و 30دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 645میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش 6هزار و 555میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به پنج هزار و 900میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «تپکو»، «برکت» و «خساپا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام تولید تجهیزات سنگین هپکو بیش از 390میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «وسپهر»، «رافزا» و «جوین» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 585میلیارد تومان (90درصد کل) و 10صف فروش برتر هزار و 550میلیارد تومان (24درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 10نماد و حجم صف‌های فروش در 165نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف تولید خاک نسوز استقلال (کباده) به 18.8درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«خودرو و ساخت قطعات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش بیش از 700میلیارد تومان است و پس از آن گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن 585میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» با تقاضای خرید 65میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود 25درصد از هفت هزار و 200میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع 835میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 861درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هشت هزار و 35میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر  در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد