هزینه خرید خانه در منطقه 2 + جدول

هزینه خرید خانه در منطقه 2 + جدول

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های منطقه 2 تهران خواهیم‌ پرداخت.

منطقه 2 تهران که جزو مناطق گران قیمت تهران برای خرید به شمار می‌رود، مناطقی مثل ستارخان، سعادت‌آباد، صادقیه، گیشا، پونک و.. را در بر می‌گیرد. همچنین به علت امکانات رفاهی و موقعیت جغرافیایی این منطقه افراد زیادی خواهان خرید خانه در این منطقه هستند. در این گزارش به بررسی قیمت و مشخصات ملک در این منطقه می‌پردازیم.

ارزش آپارتمانی نوساز با متراژ 175 متر و 2 اتاق خواب در ستارخان که یکی از محله‌های معروف غرب تهران است و امکانات رفاهی گسترده‌ای دارد، 11 میلیارد و 600 میلیون تومان است.

برای خرید آپارتمانی 70 متری در طرشت که 9 سال از ساخت آن گذشته باشد و 2 خوابه باشد، به سرمایه‌ای بالغ‌بر 3 میلیارد و 300 میلیون تومان احتیاج دارید.

واحد آپارتمانی 18 ساله در شهرک‌غرب که متراژی معادل 114 متر و 3 خواب داشته باشد، در روزهای گذشته با قیمتی معادل 8 میلیارد و 300 میلیون تومان معامله شده است.

سرمایه لازم برای خرید واحد آپارتمانی 29 ساله در صادقیه که متراژی معادل 143 متر و 3 خواب داشته باشد، 4 میلیارد و 800 میلیون تومان است.

آپارتمانی نوساز در گیشا (کوی‌نصر) با متراژ 84 متر و 2 اتاق خواب، 6 میلیارد و 300 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحدی در سعادت‌آباد که 96 متر باشد و 15 سال از ساخت آن گذشته باشد و 2 اتاق خواب نیز داشته باشد، ارزشی معادل 7 میلیارد و 200 میلیون تومان دارد.

واحدی نوساز در پونک که 51 متر داشته باشد و تک خوابه باشد، با مبلغی معادل 3 میلیارد و 250 میلیون تومان معامله شده است.

آپارتمانی 12 ساله در فرحزاد با متراژ 106 متر‌ و 2 اتاق خواب، ارزشی معادل 5 میلیارد و 150 میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد