ورود سیگنال های مثبت برجامی به بازار ارز

ورود سیگنال های مثبت برجامی به بازار ارز

بازار ارز امروز در واکنش به اخبار مثبت مذاکرات وین، اندکی کاهش قیمت را تجربه کرد.

با انتشار برخی اخبار مثبت از سوی مذاکره‌کنندگان در وین، همچون آمادگی ایران برای مذاکره با آمریکا و یا حتی احتمال آزادی زندانیان آمریکایی در صورت رفع تحریم‌ها، بازار امروز واکنش نشان داد و قیمت دلار اندکی کاهش یافت.

در معاملات صبح، بازار ارز نسبت به معاملات عصر دیروز تغییر چندانی نداشت و قیمت آن اندکی کاهش یافت. اما در معاملات عصر این کاهش قیمت ادامه یافت و در این ساعت از معاملات دلار آزاد در محدوده قیمت 28هزارتومان معامله می‌شود.

همچنین طبق اعلام کانون صرافان، دلار در صرافی‌ها با حدود 100تومان کاهش با قیمت 25هزارتومان برای خرید و 25هزار و 380تومان برای فروش معامله شد. یورو نیز در صرافی‌ها کاهش قیمت داشت و در معاملات عصر، 28هزار و 500تومان برای خرید و 28هزار و 829تومان برای فروش تعیین شد.

صرافی ملی نیز امروز قیمت دلار و یورو را نسبت به دیروز کاهش داده است. به این ترتیب دلار با حدود 300تومان کاهش در صرافی ملی، 25هزار و 421تومان برای فروش و 25هزار و 168تومان برای خرید قیمت خورده است. یورو نیز با همین مقدار کاهش، در تابلوی این صرافی، 28هزار و 823تومان برای فروش و 28هزار و 536تومان برای فروش نمایان شد.

در سامانه نیما، دلار آمریکا، 24هزار و 423تومان برای خرید و 24هزار و 646تومان برای فروش قیمت خورده است. یورو نیز در این سامانه با قیمت 27هزار و 630تومان برای خرید و 27هزار و 881تومان برای فروش معامله می‌شود.

به نظر می‌رسد بازار بیش از هر زمان دیگری چشم به انتظار رسیدن اخبار از وین باشد. البته نه گمانه‌ زنی‌هایی از آن دست اخباری که طی روزهای گذشته مطرح شد. بلکه اخباری مبنی بر توافق میان طرفین که بتواند بازار ارز را تکان بدهد.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد