تخفیف برای پرداخت جرايم رانندگی / 4 خودرو برای رانندگان بدون جریمه

تخفیف برای پرداخت جرايم رانندگی / 4 خودرو برای رانندگان بدون جریمه

ريیس پلیس راهور ناجا گفت: بر اساس مصوبه مجلس، فرصت پرداخت جرايم رانندگی با تخفیف تا پایان دی 1400 امسال است و بعد از این تاریخ، جرايم دوبرابر می‌شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز، سیدکمال هادیانفر در خصوص جرايم بیش از سه میلیون تومان رانندگان توضیح داد: ما در یک دوره که مربوط به سال 1398 بود، پرداخت قسطی جرايم را برای همه رانندگانی که بالای یک میلیون تومان جریمه داشتند، ابلاغ کردیم. در آن زمان اینگونه بود که برای پرداخت روزانه یا ماهانه از طریق درگاه‌های بانکی یا پلیس راهور در بازه یک سال بدون پیش پرداخت، رانندگان خودروی خود را ترخیص یا جریمه را به صورت تعلیق در آوردند.

وی ادامه داد: بر اساس آمار، در پایان سال 98 فقط 35 درصد کسانی که تعهد داده بودند، جرايم خود را پرداخت و 65 درصد فقط تعهد را امضاء کردند و به قولی که داده بودند، عمل نکردند. ما مجبور شدیم این طرح را متوقف کنیم.

این مقام مسيول گفت: اما در حال حاضر، شرایط مساعدی وجود دارد و خودرویی وجود ندارد که جریمه‌ای بالاتر از هفت یا هشت میلیون داشته باشد. توصیه ما به رانندگان این است که چون مصوبه مجلس تا پایان دی 1400 است، هموطنان از فرصت پرداخت جرايم رانندگی با تخفیف استفاده کنند و بعد از این تاریخ دوباره جرايم دو برابر می‌شوند (باشگاه خبرنگاران جوان).

در همین رابطه سرهنگ عین‌الله جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا نیز گفته است: در حال شناسایی رانندگانی هستیم که در طول سالیان متمادی تخلف یا تصادف نداشته‌اند و تاکنون چهار دستگاه خودرو برای آنها در نظر گرفته شده است (همشهری‌آنلاین).

آخرین اخبار حوزه حمل و نقل را در صفحه حمل‌ونقل تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد