اگر سهام فولاد دارید، بخوانید (12اردیبهشت) / فولاد مبارکه در صف فروش

اگر سهام فولاد دارید، بخوانید (12اردیبهشت) / فولاد مبارکه در صف فروش

سهام فولاد مبارکه اصفهان به سرخ‌پوش خود ادامه داد و بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل گذاشت.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مانند روز‌ گذشته سرخ‌پوش شد و حدود سه درصد افت کرد. همچنین «فولاد» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«فولاد» امروز نیز بیشترین تاثیر را بر افت شاخص کل گذاشت(1826واحد). سهام فولاد مبارکه در معاملات روز گذشته از سبزپوشی تغییر مسیر داد و سهامداران را به صف فروش کشاند. امروز نیز صف فروش پا بر جا بود و برچیده نشد. در نهایت این نماد با صف 55میلیونی بازار را ترک کرد. گفتنی است امروز گروه فلزات اساسی سومین گروه با بیشترین خروج پول حقیقی‌ها ثبت شد و این نماد نیز شاهد خروج پنج میلیاردی افراد حقیقی بود.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد 12,050ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود سه درصد کاهش یافته است. همچنین تنها حدود 9میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با 12,070ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود 10میلیارد تومان ثبت شد. همچنین 37درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و 63درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، هشت میلیون برگه سهم(86درصد) را اشخاص حقیقی و یک میلیون برگه سهم(14درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد