خبری برای سهامداران «وتجارت» / مجمع عمومی بانک تجارت کی برگزار می‌شود؟

خبری برای سهامداران «وتجارت» / مجمع عمومی بانک تجارت کی برگزار می‌شود؟

بانک تجارت که با نماد «وتجارت» در بورس معامله می‌شود، طی اطلاعیه‌ای سهامداران خود را به مجمع عمومی و همچنین مجمع فوق‌العاده دعوت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بانک تجارت طی اطلاعیه‌ای سهامداران خود را به مجمع عمومی و همچنین مجمع فوق‌العاده دعوت کرد.

بر اساس این اطلاعیه‌ها، مجمع عمومی عادی فوق‌العاده وتجارت در ساعت 15:30 سه‌شنبه 29 تیر برگزار خواهد شد که محل برگزاری این مجمع هتل پارسیان انقلاب خواهد بود. قرار است در این مجمع نسبت به انتخاب هیات مدیره تصمیم‌گیری شود.

پیش از برگزاری مجمع فوق‌العاده در همان روز ساعت 14 مجمع عمومی عادی سالیانه وتجارت برگزار می‌شود. در این مجمع ضمن تصویب صورت‌های مالی سال 99، میزان سود تقسیمی احتمالی به سهامداران هم تعیین می‌شود. باید دید آیا امسال وتجارت که عملکرد خوبی داشته به سهامدارانش سود نقدی می‌دهد یا خیر.

بانک تجارت که در خرداد 1400 توانسته بیش از سه هزار میلیارد تومان از تسهیلات اعطایی خود درآمدزایی کند، کل این درآمد را از ابتدای سال جاری به 8319 میلیارد تومان رسانده است. همچنین جمع سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری این بانک تا پایان بهار 1400 بیش از 6800 میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

وتجارت که در روزهای اخیر معاملات عموما متعادل و رو به مثبتی داشته است، توانسته بازدهی یک ماهه 26 درصدی را به ثبت برساند. با این حال بازدهی سه ماهه این نماد همچنان منفی است و سهامداران وتجارت در یک سال اخیر با افت 18 درصدی قیمت سهام خود مواجه شده‌اند.

مهمترین اخبار مربوط به نمادهای بورسی و اطلاعیه‌های کدال را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد