چرا این روزها همه سراغ صرافی ارز دیجیتال کیوسک را می‌گیرند؟

چرا این روزها همه سراغ صرافی ارز دیجیتال کیوسک را می‌گیرند؟

کیوسک به هر فردی که در این صرافی رمزارز درجه‌یک ثبت‌نام کرده و شروع به معامله کند، 20هزار تومان هدیه می‌دهد.

کیوسک به هر فردی که در این صرافی رمزارز درجه‌یک ثبت‌نام کرده و شروع به معامله کند، 20هزار تومان هدیه می‌دهد؛ اگر هم صرافی کیوسک را به دوستانتان معرفی کنید، به‌ازای هر نفر، 30هزار تومان هدیه می‌گیرید. اما این همه ماجرا نیست! کیوسک قابلیت‌ها و امکانات فوق‌العاده‌ای دارد که هدیه‌های نقدی، فقط جزو کوچکی از آن‌ها هستند.

اگر شما هم جزو آن کسانی هستید که از طریق صرافی‌های خارجی، مانند کوکوین و کوینکس، رمزارز معامله می‌کنند، باید بدانید با توجه به تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، ریسک بالایی متوجه سرمایه‌گذاری شماست و هر لحظه ممکن است حساب کاربریتان مسدود شود!

اینجاست که صرافی رمزارز کیوسک وارد می‌شود. کیوسک با تکیه بر سال‌ها تجربه بنیان‌گذارانش در حوزه ارز‌های دیجیتال و با استفاده از دانش و تخصص مهندسان و برنامه‌نویسان ایرانی، فعالیتش را از سال 1399 آغاز کرد تا بستر امن و مطمينی برای خریدوفروش رمزارز‌ها در اختیار هم‌وطنان خود قرار بدهد.

از ویژگی‌های کیوسک، می‌توان به این موارد اشاره کرد:

• الگوریتم‌های پیشرفته امنیتی این وب‌سایت، خیال کاربرانش را از هر جهت راحت می‌کند؛
• بیش از 50 رمزارز در فهرست معاملات خود دارد و این تعداد مدام افزایش می‌یابد؛
• احراز هویت در کیوسک طی کمتر از 6 دقیقه انجام می‌شود تا بتوانید سریع شروع به کسب سود کنید؛
• نیروی پشتیبانی کیوسک در هر لحظه از شبانه‌روز آماده پاسخگویی به پرسش‌های شما هستند.

اگر از این همه جذابیت‌های کیوسک خوشتان آمده و می‌خواهید بیشتر بدانید، ادامه این مطلب را بخوانید.

کیوسک چه فرقی با سایر صرافی‌های رمزارز دارد؟

بلاک‌چین و رمزارزها، فناوری‌های جدیدی محسوب می‌شوند و هنوز در مراحل اولیه تکامل خود هستند. ارز‌های دیجیتال هم مثل هر فناوری جدید دیگری، پر از اطلاعات تخصصی و اصطلاحات سنگین و روند‌های پیچیده هستند که گاهی کار را برای کاربران تازه‌کارتر دشوار می‌کنند.

طراحان و برنامه‌نویسان کیوسک، با علم به این مسيله، سعی کرده‌اند پلت‌فرمی ساده و آسان درست کنند که برای همه معامله‌گران رمزارز، به‌ویژه کسانی که تازه وارد این حوزه شده‌اند، کاربردی باشد و آن‌ها بتوانند بدون درگیر شدن با روند‌های پیچیده، روی خرید و فروش رمزارز تمرکز کرده و فقط به سودشان توجه کنند.

البته کیوسک تلاش کرده در طراحی این پلت‌فرم خرید و فروش رمزارز، از به‌روزترین فناوری‌ها استفاده کرده و امکانات و قابلیت‌هایی مشابه بهترین صرافی‌های دنیا در اختیار کاربران ایرانی قرار بدهد تا بتوانند همگام با مردم سرتاسر دنیا به معامله رمزارز‌های موردنظرشان بپردازند.

همان‌طور که اشاره شد، یکی از مزیت‌های مهم کیوسک، ارايه تعداد زیادی رمزارز است، که نه‌تن‌ها در مقایسه با صرافی‌های رمزارز ایرانی، بلکه حتی بعضی پلت‌فرم‌های خارجی هم فرصت‌های سرمایه‌گذاری بیشتری در اختیار هم‌وطنانش قرار می‌دهد. کیوسک در حال حاضر بیش از 50 رمزارز را پشتیبانی می‌کند و مدام هم به این تعداد افزوده می‌شود.

علاوه بر این‌ها، این صرافی بخش ویژه‌ای به‌نام آکادمی کیوسک دارد که می‌توانید معرفی رمزارز‌های مختلف، آموزش معامله‌گری و سرمایه‌گذاری از سطح پایه تا حرفه‌ای، تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال، خبر‌های روز دنیای رمزارز‌ها و کلی اطلاعات جذاب دیگر را در آن پیدا کنید.

آکادمی کیوسک به شما کمک می‌کند در هر سطح و با هر میزان از آگاهی، دانسته‌های خود درباره این حوزه را افزایش بدهید و همگام با خرید و فروش ارز‌های دیجیتال و کسب سود، مدام بخوانید و یاد بگیرید و دانش روز دنیا را به دست بیاورید.

گروه پشتیبانی صرافی کیوسک هم طی 24 ساعت روز و 7 روز هفته آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌ها و رفع اشکالاتی است که در مسیر ثبت‌نام و معامله رمزارز و دریافت و پرداخت‌ها ممکن است با آن‌ها روبه‌رو شوید؛ بنابراین خیالتان از پشتیبانی هم راحت باشد!

چطوری شروع به معامله رمزارز در کیوسک کنم؟

برای شروع کار، به وب‌سایت کیوسک مراجعه کرده و روی دکمه ثبت‌نام کلیک کنید. مراحل ثبت‌نام خیلی ساده است و از آنجا که در صرافی ایرانی کیوسک هستید، در تک‌تک مراحل به زبان فارسی راهنمایی می‌شوید. بعد هم در کمتر از 6 دقیقه، احراز هویت شده و می‌توانید شروع به خرید اتریوم، بیت کوین و سایر ارز‌های دیجیتال کنید.

اگر تازه‌کار هستید و برای اولین بار وارد دنیای رمزارز‌ها می‌شوید، می‌توانید گزینه خرید آسان را انتخاب کنید. در خرید آسان، می‌توانید رمزارز دل‌خواهتان را خیلی سریع و راحت، با پرداخت از طریق کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب بخرید.

اگر هم در زمینه خریدوفروش تجربه دارید، می‌توانید گزینه بازار کیوسک را انتخاب کرده و با استفاده از تتر سفارش‌گذاری کرده و شروع به معامله رمزارز‌ها و کسب سود کنید.

خلاصه اینکه کیوسک فکر همه‌چیز را کرده و از کاربر‌های تازه‌کاری که برای اولین بار می‌خواهند ارز دیجیتال بخرند تا حرفه‌ای‌هایی که سال‌هاست خریدوفروش می‌کنند، می‌توانند با خیال راحت از امنیت و پشتیبانی حرفه‌ای کیوسک، در این صرافی فعالیت کنند.

نکته قابل‌توجه اینکه ثبت‌نام در وب‌سایت کیوسک کاملا رایگان است. شما نه‌تن‌ها هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید، بلکه هدیه نقدی هم دریافت می‌کنید! کیوسک به‌ازای هر نفری که معرفی کنید، بعد از احراز هویت و ثبت اولین معامله، به شما 30هزار تومان و به فرد موردنظر 20هزار تومان هدیه می‌دهد تا در بازار ارز‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید.

به گواه بسیاری از کارشناسان حوزه بلاک‌چین و رمزارز، ما هنوز در مراحل ابتدایی این فناوری هستیم و اتفاقات شگفت‌انگیزی طی سال‌های پیش‌رو در این حوزه‌ها رخ خواهند داد. پس همین امروز با ثبت‌نام در وب‌سایت کیوسک و استفاده از امکانات بی‌شمار آن، شروع به یادگیری این فناوری از پایه و فعالیت در بازار رمزارز کنید.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد