آخرین وضعیت از جایگاه‌های سوخت/ 340 جایگاه به سامانه هوشمند متصل شد

آخرین وضعیت از جایگاه‌های سوخت/ 340 جایگاه به سامانه هوشمند متصل شد

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از اتصال 340 جایگاه عرضه سوخت به سامانه هوشمند سوخت کشور خبر داد و از مردم برای صبوری در این اختلال تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، جلیل سالاری ظهر امروز با ارايه گزارشی درباره وضع جایگاه‌های عرضه سوخت در جلسه‌ای که با ريیس‌جمهوری در ستاد وزارت نفت تشکیل شد، گفت: تاکنون 340 جایگاه عرضه سوخت در سراسر کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و امکان عرضه بنزین سهمیه‌ای در این جایگاه‌ها فعال شده است.

وی افزود: حدود یک هزار و 800 جایگاه هم‌اکنون با استفاده از سیستم آفلاین نسبت به عرضه سوخت به قیمت آزاد به مردم اقدام می‌شود.

معاون وزیر نفت تاکید کرد: در ساعات نخست وقوع این رخداد، با استفاده از تجربیات گذشته و با برنامه مدیریت بحرانی که پیش‌بینی می‌کردیم سناریوهای مختلف را بررسی کردیم و خوشبختانه با استفاده از همه ظرفیت‌های مجموعه، توانستیم در مدت کوتاهی مسیر را شناسایی و سیستم را ایمن‌سازی کنیم.

سالاری ضمن قدردانی از صبوری مردم در اختلال به‌وجودآمده گفت: از مردم عزیز که در این زمینه صبوری کردند و از رسانه‌ها که اقدام‌های موثری انجام دادند و از همکاران خود بابت حضور سریع و فعال‌سازی جایگاه‌ها تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی همچنین تاکید کرد: امروز 25 گروه چهار نفره در شهر تهران مستقر شده و در حال فعال‌سازی جایگاه‌ها هستند، همچنین 300 گروه در کل کشور نیز در حال فعال‌سازی جایگاه‌ها در شهرها و محورهای مواصلاتی هستند.

معاون وزیر نفت گفت: امیدواریم بتوانیم با ایمن‌سازی مناسبی که انجام می‌دهیم، در سال‌های آینده دچار چنین چالشی نشویم.

منبع: ایسنا

مطالعه بیشتر: افزایش کرایه تاکسی غیرقانونی است / مردم تخلف تاکسی‌داران را گزارش دهند

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد