افشای اطلاعات بانک شهر / فروش نقد و اقساط املاک مازاد

افشای اطلاعات بانک شهر / فروش نقد و اقساط املاک مازاد

بانک شهر طی اعلامیه‌ای در سامانه کدال از فروش نقد و نقد-اقساط املاک مازاد خود از طریق اعطای تسهیلات خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، نماد شهر (بانک شهر) در سامانه کدال از مزایده در تاریخ 24 اسفند 99 برای فروش نقد، نقد-اقساط املاک مازاد خود خبر داده است.

بانک شهر در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و سیاست‌های ابلاغی بانک مرکزی در نظر دارد تا «110 رقبه» از املاک مازاد بر نیاز خود را طبق جدول و به شرح نشانی‌های درج شده در آگهی با وضع و شرایط موجود در مزایده عمومی از تاریخنهم اسفند 99 الی 17 اسفند با شرایط نقد، نقد-اقساط از طریق اعطای تسهیلات به فروش می‌رساند.

آخرین مهلت شرکت در مزایده و تحویل پاکت‌های پیشنهاد قیمت، روز یکشنبه 17 اسفند ساعت 15 و تحویل پاکت‌های پیشنهاد قیمت صرفا در نشانی دفتر کارگزار اعلام شده است.

توضیحات فرآیند مزایده در اطلاعیه بانک شهر به شرح زیر است:

«بانک شهر در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و سیاست های ابلاغی بانک مرکزی در نظر دارد تا 110 رقبه از املاک مازاد برنیاز خود را طبق جدول و بشرح نشانی های درج شده در آگهی با وضع و شرایط موجود در مزایده عمومی از تاریخ 99/12/09 لغایت 99/12/17 با شرایط نقد ، نقد و اقساط از طریق اعطای تسهیلات به فروش رساند متقاضیان می توانند به منظور کسب اطلاعات و راهنمایی، هماهنگی برای بازدید از محل و دریافت اوراق مزایده با پرداخت هزینه مربوطه و تسلیم پیشنهادها همه روزه از ساعت 9 صبح الی 16 بجزایام تعطیل رسمی به نشانی تهران، بلوار آفریقا، خیابان شهید ستاری، نبش خیابان مدیر، پلاک 2، طبقه اول، واحد 4 شرکت مسکن و عمران تجارت آتیه کیش (کارگزار فروش) مراجعه و یا با تلفن‌های 2-88654581– 09101544399 و 09010480693 تماس حاصل نمایند.

حضور پیشنهاد دهنده یا نماینده رسمی وی در جلسه با ارايه معرفینامه و اصل رسید تحویل پاکت پیشنهاد قیمت، آزاد و عدم حضور ایشان مانع برگزاری جلسه بازگشایی پیشنهادهای مزایده نخواهد بود.»

مطالعه بیشتر: شرح کامل آگهی مزایده در سایت کدال

آخرین اخبار بازار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد