تحلیل بنیادی و تکنیکال رمپنا | صعود رمپنا در گرو عبور از این قیمت!

تحلیل بنیادی و تکنیکال رمپنا | صعود رمپنا در گرو عبور از این قیمت!

رمپنا از یکسال گذشته درون یک ساختار اصلاحی بصورت WXY قرار داشته است و به نظر می‌رسد که اصلاح قیمتی را در فیبوی 0.5 بسط دو موج WX روی قیمت 1150 تومان به اتمام رسانیده است. روند قیمتی رمپنا در روزهای آینده بورس چگونه خواهد بود؟

به گزارش نبض بورس، رمپنا روز گذشته معاملات متعادل و تا حدودی مثبت را پشت سر گذاشت و به نظر می‌رسد بعد از رشد روز‌های اخیر نیاز به اندکی استراحت دارد. در پایان با معامله نزدیک به 11.6 میلیون برگه سهم که نسبت به میانگین روز‌های گذشته تا حدودی افزایش پیدا کرده بود و پایانی مثبت 1.3 درصد بسته شد.

تحلیل بنیادی رمپنا

رمپنا را باید با سود زیر مجموعه‌ها دید و نمی‌شود تا قبل از پایان سال مالی که منتهی به فروردین هر سال است، بررسی و قضاوت کرد، اما در هر صورت روند سود سازی شرکت در چند فصل اخیر دچار نوساناتی بوده است. البته انتظار می‌رود که در گزارش پایان سال مالی منتهی به فروردین تا حدودی تصویر شفاف و گویا تری از شرکت به دست آید.

 
تحلیل تکنیکال رمپنا

رمپنا از یکسال گذشته درون یک ساختار اصلاحی بصورت WXY قرار داشته است و به نظر می‌رسد که اصلاح قیمتی را در فیبوی 0.5 بسط دو موج WX روی قیمت 1150 تومان به اتمام رسانیده است. در همین محدوده قیمت با تقاضای بازار همراه شد و فعلا موفق به ریکاوری تا محدوده‌ 1400 تومان شده است که اگر طی روز‌های آینده موفق به عبور از سد خط روند نزولی یکساله شود آنگاه شرایط برای رشد بیشتر قیمت حتی تا فیبوی 0.38 اصلاح اخیر در 2100 تومان فراهم می‌شود.

 
 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد