بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (30خرداد) / روند نوسانی خروج پول ادامه دارد

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (30خرداد) / روند نوسانی خروج پول ادامه دارد

افراد حقیقی در بورس امروز 535میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه فرآورده‌های نفتی و همچنین سهام شپنا ب...

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ حقوقی‌ها امروز حدود 535میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد چهار هزار و 190میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی 27درصد یعنی هزار و 150میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان 13درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فرآورده‌های نفتی»، «یانک‌ها و موسسات اعتباری» و «فلزات اساسی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌‌های «محصولات شیمیایی» و  «شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد..

سه نماد «شپنا»، «فولاد» و «وملل» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «نوری»، «شستا» و «ثشاهد» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری پالایش نفت اصفهان حدود 155میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی پتروشیمی نوری با برتری حدود 75میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 25نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 102نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 190میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 700میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد