قیمت کدام خودروها در بازار 30 میلیون تومان افزایش یافت؟

قیمت کدام خودروها در بازار 30 میلیون تومان افزایش یافت؟

قیمت انواع وانت در بازار افزایش عجیبی را تنها در یک ماه گذشته تجربه کرده است که بعضا به 30 میلیون تومان نیز می‌رسد.

به گزارش تجارت‌نیوز، رشد بهای وانت در حالی رخ داده است که فعالان بازار از کسادی بی‌سابقه کار خود گلایه دارند.

بهای هر دستگاه وانت رشدی بین 15 تا 30 میلیون تومانی را تجربه کرده است. وانت نیسان زامیاد بنزینی از 230 میلیون تومان در هفته اول تیر به 242 میلیون تومان رسیده است.

وانت نیسان زامیاد دیزل نیز با رشد 25 میلیون تومانی در هفته اول مرداد ماه نسبت به ماه گذشته 305 میلیون تومان قیمت خورد.

وانت پراید در بازار در حالی 145 تومان معامله می‌شود که در هفته اول تیر 131 میلیون تومان معامله می‌شد. قیمت وانت آریسان نیز از 165 میلیون تومان به 182 میلیون تومان سیده است.

وانت آریسان دوگانه‌سوز نیز در حالی 173 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود که یک ماه قبل قیمتی در حدود 155 میلیون تومان داشت. وانت کارا دو کابین نیز رشد 30 میلیون تومانی قیمت را پذیرفت و به بهایی برابر با 265 میلیون تومان فروخته می‌شود.

در فضای مجازی بهای وانت ریچ نیز 565 میلیون تومان افزایش را نشان می‌دهد (گسترش).

مطالعه بیشتر: اعلام قیمت کارخانه‌ای خودروی رانا پلاس + انواع خودروها
قیمت خودرو امروز 7 مرداد

در بازار خودروهای داخلی روز چهارشنبه، خودروهای پارس LX، دنا پلاس دنده‌ای توربو و پراید 151 پلاس با افزایش قیمت همراه بودند.

در بازار خودروهای داخلی قیمت تعداد زیادی ااز خودروها با ثابت ماند و تنها پژو پارس LX و دنا پلاس دنده‌ای توربو و پراید 151 پلاس با افزایش قیمت همراه بودند.

دنیای اقتصاد نوست:

روند ریزش تورم ماهانه در بازار خودرو، در اولین ماه از فصل تابستان هم ادامه پیدا کرد. اطلاعات استخراج شده از یک بازار نیازمندی‌های آنلاین نشان می‌دهد میانگین قیمت در بازار خودرو (شامل خودروهای صفر کیلومتر و دست دوم داخلی، مونتاژی و وارداتی) در نخستین ماه تابستان حدود یک درصد افزایش یافته این در شرایطی است که در پایان بهار، تورم ماهانه در این بازار، بیش از 2 درصد بود. خوش‌بینی نسبی به سیاست‌های آتی، عرضه خودروهای انباری و تولید دوباره مونتاژی‌ها سه سرعت‌گیر قیمت‌ها در مسیر افزایش بوده است.

بازار خودرو در تیر ماه با افزایش یک درصدی قیمت مواجه شد، افزایشی که بیشتر از ناحیه محصولات داخلی بود.طبق اطلاعات استخراج شده از بازار نیازمندی‌های آنلاین – دیوار- میانگین قیمت در بازار خودرو (شامل خودروهای صفر کیلومتر و دست دوم داخلی، مونتاژی و وارداتی) در نخستین ماه تابستان و در مقایسه با سومین ماه بهار، حدود یک درصد بالا رفته است.

مطالعه متن کامل گزارش قیمت خودرو امروز 7 مرداد / کدام خودروها افزایش قیمت داشتند؟ پیشنها می‌شود.

مطالعه بیشتر: آغاز پیش‌فروش 4 روزه 5 محصول ایران خودرو

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودروی تجارت‌نیوز بخوانید.

 

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد