ترفیع امام صادقی ها در دولت ادامه دارد، آن هم با حفظ سمت!‌ / تورم در ثبت قله‌های جدید رکوردشکنی می‌کند، دولت در انتصابات غیرتخصصی!

ترفیع امام صادقی ها در دولت ادامه دارد، آن هم با حفظ سمت!‌ / تورم در ثبت قله‌های جدید رکوردشکنی می‌کند، دولت در انتصابات غیرتخصصی!

در شرایطی که کشور در یکی از تورمی‌ترین دوره‌های خود قرار دارد، انتصابات غیرتخصصی در تیم اقتصادی دولت همچنان ادامه دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ امروز محمدهادی سبحانیان، رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور، در حکمی «مهدی موحدی بکنظر» را به عنوان سخنگوی این سازمان منصوب کرد.

در حکم موحدی بکنظر که هم اکنون ریاست مرکز آموزش، پژوهش و برنامه ریزی سازمان امور مالیاتی کشور را بر عهده دارد، آمده است: «نظر به تعهد، تخصص، دانش و توانمندی ‌های ارزنده جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت قبلی به عنوان «سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور» منصوب می شوید.»

با این حال مشخص نیست موحدی بکنظر که بدون هیچ سابقه مشخص و روشنی در یکی از ارکان سازمان مالیاتی منصوب شده بود، چه تخصص، دانش و توانمندی داشته که منجر به انتصاب وی به سمت سخنگویی این سازمان مهم آن هم با حفظ سمت شده است.

در شرایطی که در ماه‌های اخیر، عملکرد ضعیف تیم اقتصادی دولت باعث رکوردشکنی پیاپی تورم شده، اما تیم اقتصادی دولت و بدنه وزارت اقتصاد همچنان مشغول انتصاب یک طیف مشخص و فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادق در پستهای حساس و کلیدی سازمانهای مختلف هستند.

این در شرایطی است که سازمان امور مالیاتی به عنوان یکی از دستگاه های اقتصادی کلیدی دولت، نقش بسیار مهمی در تحقق درآمدهای دولت و کاهش کسری بودجه و به تبع آن کنترل تورم دارد.

یقینا با این نوع انتصابات عجیب و غریب و عدم توجه به تخصص در پستهای مختلف، نمی توانیم انتظار نتیجه اقتصادی بهتر از این از تیم اقتصادی موجود داشته باشیم.

اقتصادآنلاین پیشتر گوشه‌هایی از اظهارات خارج از علم اقتصاد وی را گردآوری کرده و گزارشی از سوابق و اظهارات اقتصادی عجیب موحدی بکنظر منتشر کرده بود که از اینجا می‌توانید بخوانید.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد