جولان ماینرها در برخی از ادارت دولتی / مردم اطلاع دهند

جولان ماینرها در برخی از ادارت دولتی / مردم اطلاع دهند

سخنگوی صنعت برق در مورد ماینرهای غیرمجاز در ادارات گفت: ما آماده دریافت اطلاعات ادارات متخلف دولتی و غیردولتی در نصب ماینر‌های غیرمجاز و برخورد با این سازمان‌ها هستیم.

به گزارش تجارت‌نیوز، مصطفی رجبی مشهدی، با تشکر از همکاری‌های پلیس امنیت اقتصادی در بر خورد با استخراج‌کنندگان رمز ارز‌های غیرمجاز، افزود: شرکت توانیر از پلیس امنیت اقتصادی درخواست می‌کند اگر آماری در خصوص کشف دستگاه‌های استخراج رمز ارز‌های غیر مجاز در ادارات وجود دارد به این شرکت ارايه کند.

وی گفت: در صورت وجود ماینر‌های غیر مجاز در ادارات و وصل بودن این دستگاه‌ها به شبکه سراسری برای استخراج رمز ارز، طبق قانون و مقررات با ادارات متخلف برخورد جدی خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق ادامه داد: معرفی ادارات و مراکز متخلف در زمینه ماینر‌های غیر مجاز کمک می‌کند کشفیات را افزایش داده و از شبکه برق جدا کنیم تا تامین برق پایدار برای دیگر مشترکان فراهم شود (خبرگزاری صدا و سیما).

مطالعه بیشتر: متهمان اصلی ماینرهای شرکت بورس چه کسانی هستند؟
جولان ماینرهای غیرمجاز در ادارات

در یکی از جدیدترین اخبار در این حوزه، چندی پیش شرکت توزیع برق تهران بزرگ پس از چند روز شایعه و خواشی کشف 82 ماینر غیر مجاز در ساختمان بورس را تایید کرد.

روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار نیز در اطلاعیه‌هایی کشف ماینر در ساختمان شرکت بورس تهران را پذیرفته اما مدعی شده بود که فعالیت ماینرها مصداق «ضرر و زیان سهامداران» نیست!

سردار محمدرضا مقیمی، ريیس پلیس امنیت اقتصادی درباره وجود ماینرهای غیرمجاز در ادارات گفت: هنوز در بیشتر سازمان‌های دولتی دستگاه‌های تولید رمزارز وجو دارد، اما این‌که کدام سازمان از این دستگاه‌ها استفاده می‌کند و کدام سازمان استفاده نمی‌کند، باید بررسی شود (همشهری آنلاین).

آخرین اخبار حوزه انرژی را از صفحه انرژی و کالای تجارت‌نیوز دنبال کنید.

 

 

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد