حاشیه‌های امروز بورس 6 اسفند 99 / اعتراض سهامداران به عرضه اولیه اپال

حاشیه‌های امروز بورس 6 اسفند 99 / اعتراض سهامداران به عرضه اولیه اپال

در پایان معاملات امروز شاخص کل 0٫5 درصد دیگر افت کرد تا در آستانه از دست دادن کانال یک میلیون و 200 هزار واحدی قرار بگیرد.

به گزارش تجارت‌نیوز،در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با افتی 0٫5 درصدی به سطح یک میلیون و 205 هزار واحدی رسید تا در آستانه از دست دادن کانال مقاومتی یک میلیون و 200 هزارتایی قرار بگیرد. افت شاخص کل در حالی رخ داد که در ابتدای بازار امروز، شاخص کل بورس مثبت بود.

در معاملات امروز ارزش معاملات بورس حدود 5 هزار میلیارد تومان بود که نسبت به روز گذشته افت اندکی داشت. همچنین سه نماد شپنا، شستا و وغدیر نیز بیشترین تاثیر منفی را بر افت شاخص کل داشتند و معاملات مثبت کچاد و فملی نیز نتوانست مانع از افت شاخص کل شود. این در حالی بود که فملی نیز در دقایق پایانی وارد محدوده منفی شد.

امروز همچنین سه گروه فلزات اساسی، بانکها و فراورده نفتی بیشترین ارزش معاملات را به نام خود ثبت کردند و صندوق‌های دولتی نیز پرمعامله‌ترین نمادهای بورس بودند.

عرضه اولیه اپال نیز امروز در حالی انجام شد که با توجه به وضعیت فعلی بورس، بسیاری از معامله‌گران و سهامداران تمایلی به خرید این عرضه اولیه نداشتند، هر چند برخی سهامداران اعلام کرده‌اند که کارگزاری‌ها با وجود عدم درخواست آنها، عرضه را برای آنها ثبت کرده‌اند.

مهمترین اخبار امروز بورس را در این ویديوی تجارت‌نیوز ببینید:

 

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد