شپنا مجددا با رشد همراه شد

شپنا مجددا با رشد همراه شد

در معاملات بورس امروز، «شپنا» با رشد سه درصدی، قیمت 13,990ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این نماد از رقم 145میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه «شپنا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با رشد سه درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد 13,960ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته،  دو و نیم درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی حدود 105میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 13,990ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز «شپنا»، حقیقی‌ها حدو چهار میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از 20هزار واحد و حقوقی‌ها به یک میلیون و 460هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک حقیقی‌ها و حقوقی‌ها به ترتیب، 13هزار واحد و 973هزار واحد بود.

ارزش معاملات امروز «شپنا»، از رقم 145میلیارد تومان عبور کرد. همچنین 65درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و 35درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از سوی دیگر، 69میلیون برگه سهم (67درصد) را اشخاص حقیقی و 34میلیون برگه سهم (33درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شپنا با ثبت معاملات صعودی، مجددا با رشد همراه شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد