نرخ اجاره مسکن در شیراز / مناطق ارزان شیراز برای اجاره‌نشینی کدام است؟

نرخ اجاره مسکن در شیراز / مناطق ارزان شیراز برای اجاره‌نشینی کدام است؟

بنا بر اطلاعات به دست آمده از بازار مسکن و قیمت مسکن در شیراز، لیستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق شیراز به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار و قیمت مسکن در برخی از مناطق شیراز، لیستی از متوسط نرخ اجاره ماهانه آپارتمان در برخی از مناطق شیراز به دست آمده است.

برخی از مناطق ارزان شیراز برای خرید مسکن کدامند؟

با توجه به اطلاعات موجود در جدول زیر، شهر جدید صدرا با نرخ 2٫8 میلیون تومان اجاره ماهانه در کنار شهرک گلستان و شهرک سراج که نرخ اجاره در کانال چهار میلیون تومان است، از ارزان‌ترین مناطق شیراز برای اجاره هستند.

متوسط نرخ اجاره مسکن در تاچارا 5٫8 میلیون تومان و زرهی شش میلیون تومان ثبت شده است.

در مناطق قصرالدشت، فرهنگ شهر و قدوسی غربی نرخ اجاره مسکن در کانال شش میلیون تومان اعلام شد.

بر اساس داده‌های موجود در جدول زیر منطقه قدوسی شرقی با متوسط اجاره هفت میلیون تومان برای یک آپاراتمان 80 متری از مناطق گران قیمت شیراز برای اجاره‌‎نشینی است.

در جدول زیر، متوسط قیمت اجاره مسکن در برخی از متاطق شیراز را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط اجاره یک متر مربع و همینطور میانگین اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی 80 متری دو تا پنج سال در شهر شیراز و حومه در 10 روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)(قیمت‌های گزارش شده حاصل جمع اجاره بهای ماهانه و سه درصد مبلغ ودیعه است.)

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد