تایید عملکرد وزارت نیرو در مدیریت برق صنایع توسط دادستان کل کشور

تایید عملکرد وزارت نیرو در مدیریت برق صنایع توسط دادستان کل کشور

بورستهران- ایرنا- دادستان کل کشور گفت: وزارت نیرو در خصوص قطعی‌ برق واحدهای صنعتی در تابستان برنامه‌ریزی لازم را از قبل داشته و اطلاعات را به واحدها ارايه کرده، بنابراین خطایی در این زمینه مرتکب نشده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «محمدجعفر منتظری» در حاشیه مراسم رونمایی از فاز نخست سامانه توثیق الکترونیک (هوشمند ستاره) در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه که آیا وزارت نیرو در قطعی‌های برق صنایع در تابستان تخلفی را مرتکب شده است یا خیر، افزود: وزارت نیرو در خصوص قطعی‌های برق از قبل برنامه‌ریزی لازم را داشته و اطلاعات را به واحدها ارايه کرده است و اینگونه نیست که بدون اطلاع رسانی برق واحدها قطع شود.

وی اظهار داشت: اگر قطعی برق با اطلاع قبلی و از طریق برنامه ریزی باشد وزارت نیرو مقصر این قطعی نیست، اما اگر حادثه‌ای رخ دهد که معلوم شود چه دستگاهی مقصر این اتفاق است در آن زمان مشکل را پیگیری خواهیم کرد.

تخلفات شرکت‌ها به صورت دقیق اطلاع‌رسانی شود

منتظری به طرح سوت‌زنی در کشور اشاره کرد و گفت: در سراسر کشور شاهد هستیم که برخی از افراد اطلاعات لازم را در خصوص تخلفات شرکت‌ها ارايه می‌دهند و تقاضای ما این است که اطلاعات مستند با دلایل و مدارک باشد تا بتواند قابل پیگیری باشد.

دادستان کل کشور اظهار داشت: انتظار ما این است که مردم درخصوص مفاسد اقتصادی یا افرادی که امنیت جامعه را مورد هدف قرار می دهند، اطلاعاتی را در اختیار دارند به طور حتم باید به ما منتقل کنند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد