بلیت هواپیما در اربعین هرگز گران نمی شود

بلیت هواپیما در اربعین هرگز گران نمی شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: با ایجاد بانک زمین نزدیک سه میلیون قطعه زمین برای نهضت ملی مسکن فراهم آمده که کار ساده‌ای نیست.

بورس نیوز: رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه نشست هیات دولت درباره جهش تولید مسکن از قول دولت و وزارت راه و شهرسازی مبنی بر ساخت حدود 4 میلیون واحد مسکونی تا پایان عمر 4 ساله دولت اظهار کرد: این‌گونه نیست که سال اول بتوانیم یک میلیون مسکن بسازیم، چون ساخت واحد‌های مسکونی یکی دو سال به طول می‌انجامد.

وی ادامه داد: ظرف چند ماه گذشته ساخت یک و نیم‌میلیون واحد را شروع کرده‌ایم که از عملیات فونداسیون تا نازک‌کاری که تا پایان شهریورماه طول می‌کشد، حدود 100 هزار واحد تحویل خواهد شد.

قاسمی با بیان این مطلب، از شروع تحویل واحد‌ها طی ماه‌های پیش رو خبر داد و افزود: این روند زمان می‌برد، به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که ظرف 4 سال، حدود چهار میلیون مسکن را تولید کنیم.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص عملکرد یک‌ساله وزارتخانه متبوعه‌اش پرسید، خاطرنشان کرد: در حوزه مسکن کار مفصلی صورت‌گرفته و با ایجاد بانک زمین نزدیک سه میلیون قطعه زمین برای نهضت ملی مسکن فراهم آمده که کار ساده‌ای نیست.

قاسمی همچنین درباره افزایش بلیت پرواز‌های عتبات خاصه با نزدیک شدن به اربعین حسینی بیان کرد: به‌هیچ‌عنوان اجازه نمی‌دهم که قیمت بلیت اربعین اضافه شود.

وی درعین‌حال از مردم خواست بلیت چارتری نخرند و از طرفی به آژانس‌های هوایی نیز ابلاغ شده است که بلیت به‌صورت چارتر به فروش نرسانند.

قاسمی با بیان این که توان کافی در حوزه پرواز‌های اربعین وجود دارد، تاکید کرد که هر ایرلاینی تخلف کند، پرواز آن لغو خواهد شد.

وی بار دیگر یادآوری کرد که اجازه پرواز چارتری برای اربعین حسینی داده نشده و مردم هم از چنین بلیط‌ هایی امتناع کنند، چون در فرودگاه ایران خواهند ماند و اجازه افزایش بلیت هواپیما در زمان اربعین هرگز داده نخواهد شد.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد