دلار مقابل صالح آبادی مودب نشست

دلار مقابل صالح آبادی مودب نشست

خودرو و بانکی‌ها که سودای لیدری در سر داشتند، این هوا و هوس رنگ باخت و پتروپالایشی‌ها نشان دادند که کت تن کیست و دیروز وضعیت خوبی داشتند و اکثر آن‌ها پرحجم و با قیمت مثبت معامله شدند.

به گزارش بور‌س‌نیوز، شاخص بازار سرمایه در بین التعطیلین، در محدوده 3 هزار و 612 واحدی رشد کرد و شاخص هم‌وزن نیز یک هزار و 794 واحد رشد کرد تا این موضوع نشان دهد که عرضه‌کنندگان جایی در بازار دیروز نداشته‌اند.

همان‌طور که عنوان شد، خودرو و بانکی‌ها که سودای لیدری در سر داشتند، این هوا و هوس رنگ باخت و پتروپالایشی‌ها نشان دادند که کت تن کیست و دیروز وضعیت خوبی داشتند و اکثر آن‌ها پرحجم و با قیمت مثبت معامله شدند.

در طرف مقابل که انتظار بود کامودیتی‌ها روند خوبی را داشته باشند، شرکت‌های فلزاتی وضعیت برعکسی داشتند و اکثر آن‌ها منفی بودند.

ارزش معاملات بورس امروز حدود 7 هزار میلیارد تومان و در فرابورس هم بیش از 18 هزار میلیارد تومان معامله انجام شد.

دلار مقابل صالح آبادی مودب نشست

دلار با عقب‌نشینی که در آخرین ساعات روز گذشته تجربه کرد، به 27 هزار و 930 هزار تومان قیمت‌گذاری شد و اولین شوک ورود ريیس جدید بانک مرکزی که با محوریت کنترل بازار‌ها به میدان آمده، دلار یک پله بازگشت به عقب داشته باشد.

ريیس سابق کانون صرافان ایرانیان با اشاره به انتصاب صالح‌آبادی به‌عنوان ريیس بانک مرکزی گفت: به نظر می‌رسد با مشخص شدن این موضوع شاهد بازگشت تعادل و آرامش به بازار ارز باشیم.

بازار در انتظار پایان ماه صفر!

در بازار طلافروشی‌ها نیز نرخ هر گرم طلا یک‌میلیون و 157 هزار تومان نرخ‌گذاری شد و هر مثقال طلا نیز به 5 میلیون و 13 هزار تومان دست پیدا کرد.

از سوی دیگر، نرخ هر سکه بهار آزادی با نرخ 11 میلیون و 430 هزار تومان و هر سکه امامی نیز با نرخ 11 میلیون و 900 هزار تومان برای مشتریان قیمت‌گذاری شده بود.

نفت بالای 81 دلار

نفت برنت در معاملات روز گذشته، یک کاهش را تجربه کرد که ناشی از شیطونی کردن آرامکو در بازار مدیترانه و اروپا بود، زیرا کاهش نرخ آن‌ها بر بازار جهانی نفت برنت نیز تاثیرگذار بود و شاخص آن با کاهش 1.76 واحدی به 81 دلار 14 سنت رسید.

از شرق تا غرب

نگاهی به بازار‌های مالی جهانی نشان از آن داشت که شاخص Nikkei رشد 196 واحدی را بالاخره پس از چند روز کاهش تجربه کرد و شاخص شانگ‌های نیز رشد 31 درصدی خود را به ادامه سبزپوشی‌های این هفته خود اضافه کرد؛ از سوی دیگر در بازار‌های غربی و وال‌استریت، شاخص نزدک با عقب‌نشینی محدود 0.62 واحدی مواجه شد و داوجونر با 102 واحد رشد و S&P نیز 178 واحد صعود را برای سهامداران رقم زدند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد