اتصال 340 جایگاه عرضه سوخت کشور به سامانه هوشمند

اتصال 340 جایگاه عرضه سوخت کشور به سامانه هوشمند

معاون وزیر نفت از اتصال 340 جایگاه عرضه سوخت به سامانه هوشمند سوخت کشور خبر داد و از مردم برای صبوری در این اختلال تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 به نقل از وزارت نفت؛ جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران امروز (چهارشنبه، 5 آبان) با ارايه گزارشی درباره وضع جایگاه‌های عرضه سوخت در نشستی که با ريیس‌جمهوری در ستاد وزارت نفت تشکیل شد، گفت: تاکنون 340 جایگاه عرضه سوخت در سراسر کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و امکان عرضه بنزین سهمیه‌ای در این جایگاه‌ها فعال شده است.

وی افزود: حدود دو هزار و 800 جایگاه هم‌اکنون به‌صورت سیستم آفلاین نسبت به عرضه سوخت به قیمت آزاد به مردم اقدام می‌شود.

معاون وزیر نفت تاکید کرد: در ساعات نخست وقوع این رخداد، با استفاده از تجربه‌های گذشته و با برنامه مدیریت بحرانی که پیش‌بینی می‌کردیم سناریو‌های مختلف را بررسی کردیم و خوشبختانه با استفاده از همه ظرفیت‌های مجموعه، توانستیم در مدت کوتاهی مسیر را شناسایی و سیستم را ایمن‌سازی کنیم.

سالاری ضمن قدردانی از صبوری مردم در اختلال به‌وجودآمده گفت: از مردم عزیز که در این زمینه صبوری کردند و از رسانه‌ها که اقدام‌های موثری انجام دادند و از همکاران خود بابت حضور سریع و فعال‌سازی جایگاه‌ها تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی تاکید کرد: امروز 25 گروه چهار نفره در شهر تهران مستقر شده و در حال فعال‌سازی جایگاه‌ها هستند، همچنین 300 گروه در کل کشور نیز در حال فعال‌سازی جایگاه‌ها در شهر‌ها و محور‌های مواصلاتی هستند.

معاون وزیر نفت گفت: امیدواریم بتوانیم با ایمن‌سازی مناسبی که انجام می‌دهیم، در سال‌های آینده دچار چنین چالشی نشویم.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد