گاز مناطقی از دو شهرستان استان تهران فردا قطع می‌شود

گاز مناطقی از دو شهرستان استان تهران فردا قطع می‌شود

گاز محدوده‌هایی از دو شهرستان رباط کریم و شهریار در روز سه شنبه پیش رو، قطع خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در ساعاتی از روز سه شنبه (25 آبان ماه) گاز مشترکان محدوده‌هایی از دو شهرستان رباط کریم و شهریار به علت تعمیرات و توسعه شبکه گازرسانی به طور موقت قطع خواهد شد.

بر اساس این گزارش، گاز مشترکان خیابان پانزدهم اصلی از منطقه باغستان واقع در شهرستان شهریار، از ساعت 9 صبح روز سه شنبه به مدت زمان تقریبی 5 ساعت به علت تعمیرات قطع خواهد بود.

طبق اعلام روابط عمومی شرکت گاز استان تهران، همچنین گاز مشترکان محدوده‌های خیابان امام رضا (ع)، کمیل 1 تا 7، ورزش، ناصری، هلال احمر، دارایی، فرهنگ، حجاب، انتظامی و کوچه‌های منشعب واقع در شهرستان رباط کریم نیز از ساعت 11 و 30 دقیقه صبح فردا (سه شنبه) به مدت زمان تقریبی 4 ساعت به علت تعمیرات و توسعه شبکه گازرسانی قطع خواهد بود.

بنابراین، لازم است که ساکنان این محدوده‌ها تمهیدات لازم را پیش بینی کنند. بدیهی است، پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکان، اقدام لازم انجام خواهد شد. در ضمن، در صورت مدیریت مصرف گاز و صرفه جویی در مدت انجام این عملیات توسط مشترکان، احتمال قطع جریان گاز کاهش می‌یابد.

گفتنی است؛ به منظور رعایت کامل مسايل ایمنی، در زمان وصل گاز حضور مشترکان در محل الزامی است. در صورت نیاز، مشترکان محدوده اعلام شده می‌توانند با شماره تلفن‌های 194 مرکز امداد گازرسانی شرکت گاز استان تهران تماس بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالعه بیشتر: قطعی گاز صنایع شروع شد/ سیمان دوباره گران می‌شود؟
local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد