رشد سه درصدی شبندر در سومین روز هفته

رشد سه درصدی شبندر در سومین روز هفته

در معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس با رشد 3.2درصدی قیمت 6,120را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت از رقم 460میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه شبندر را اینجا بخوانید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس  با رشد بیش از سه درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس در آخرین معاملات خود، عدد 6,180ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از چهار درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی  بیش از 750میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 6,120ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شبندر حقوقی‌ها حدود 65میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از 65هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از سه میلیون و  340هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها 40هزار واحد و حقوقی‌ها چهار میلیون و 780هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شبندر از رقم 460میلیارد تومان عبور کرد. همچنین 84درصد از سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس را حقیقی‌ها و 16درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از 525میلیون برگه سهم (70درصد) را اشخاص حقیقی و 225میلیون سهم (30درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شبندر با ثبت رشد سه درصدی به مدار صعودی بازگشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد