حاشیه‌های بورس امروز 9 خرداد / حقیقی‌ها امروز کدام نماد را بیشتر خریدند؟

حاشیه‌های بورس امروز 9 خرداد / حقیقی‌ها امروز کدام نماد را بیشتر خریدند؟

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با 17 هزار واحد مثبت به محدوده یک میلیون و 156 هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن هم با 93 واحد منفی در محدوده 385 هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با 17 هزار واحد مثبت به محدوده یک میلیون و 156 هزار واحد رسید و 1٫5 درصد رشد کرد. شاخص کل هم‌وزن هم با 93 واحد منفی در محدوده 385 هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات امروز 5 هزار میلیارد تومان را ثبت کرد. امروز نمادهای «فولاد»، «فملی» و «شستا» از نمادهای مثبت و «رمپنا» و «وامید» از نمادهای منفی موثر بر شاخص کل بودند. برترین گروه‌های صنعتی در بازار امروز فرآورده‌های نفتی، فلزات اساسی و بانکی‌ها بودند.

بیشترین تراکنش را هم در بازار امروز 9 خرداد 1400 «غزر»،«خودرو» و «فملی» داشتند.

بیشترین حجم معاملات را امروز «خودرو» با 621٫3 میلیون سهم، «کرمان» با 561٫3 میلیون سهم، «خساپا» با 528٫8 میلیون سهم، «خگستر» با 348٫6 میلیون سهم و «شپنا» با 327 میلیون سهم را داشتند.

حقیقی‌ها در دومین روز هفته بیشترین خریدهای خود را در نمادهای «فولاد»، «شپنا» و «تاپیکو»رقم زدند در حالی که بیشترین حجم خرید حقوقی‌ها در نمادهای «وپاسار»، «سمگا» و «تنوین» به ثبت رسید.

آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد