سنگین ترین صف های خرید و فروش / ثبت تقاضای فروش 95میلیارد تومانی برای خودرویی ها

سنگین ترین صف های خرید و فروش / ثبت تقاضای فروش 95میلیارد تومانی برای خودرویی ها

خالص سفارشات خرید سهام به بیش از 690میلیارد تومان می‌رسد. «محصولات شیمیایی» پر اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف حجم صف شرکت آلومراد (فمراد) به 7.7درصد...

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت 9 و 40دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و 410میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش 720میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به 690میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «کیمیاتک»، «فجهان» و «مدیریت» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام آریان کیمیا تک بیش از 600میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «شبندر»، «کدما» و «ددامح» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و 390میلیارد تومان (98درصد کل) و 10صف فروش برتر 210میلیارد تومان (29درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 9نماد و حجم صف‌های فروش در 14نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف حجم صف شرکت آلومراد (فمراد) به 7.7درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«محصولات شیمیایی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای 615میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فلزات اساسی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن 545میلیارد تومان می‌شود. از سویی دیگر گروه «خودرو و ساخت قطعات» با فشار فروش 95میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود 67درصد از دو هزار و 130میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و 970میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 108درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به چهار هزار و 100میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد