شپنا همزمان با خروج 80میلیارد تومانی حقیقی‌ها، با صف فروش همراه شد

شپنا همزمان با خروج 80میلیارد تومانی حقیقی‌ها، با صف فروش همراه شد

معاملات بورس امروز، «شپنا» با افت پنج درصدی، قیمت 12,640ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این نماد از رقم 165میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه «شپنا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با افت پنج درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد 12,700ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته، حدود پنج درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از 130میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 12,640ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز «شپنا»، حقوقی‌ها 81میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از 11هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از چهار میلیون و 610هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک حقیقی‌ها و حقوقی‌ها به ترتیب، 65هزار واحد و یک میلیون واحد بود.

ارزش معاملات امروز «شپنا»، از رقم 165میلیارد تومان عبور کرد. همچنین 38درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و 62درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از سوی دیگر، حدود 115میلیون برگه سهم (86درصد) را اشخاص حقیقی و 19میلیون برگه سهم (14درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شپنا با پایداری در مدار نزولی برای پنجمین روز متوالی، سقف زیان را از آن خود کرد و در نهایت با صف فروش 176میلیارد تومانی به معاملات پایان داد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد