عرضه اولیه هفته آینده مشخص شد | جزییات و میزان نقدینگی مورد نیاز عرضه اولیه فرود

عرضه اولیه هفته آینده مشخص شد | جزییات و میزان نقدینگی مورد نیاز عرضه اولیه فرود

سهام شرکت فولاد شاهرود به روش حراج در نماد معاملاتی فرود1 در روزسه شنبه مورخ 1401/4/14 عرضه می‌شود. جزییات این عرضه اولیه را در مطلب زیر می‌خوانیم.

به گزارش نبض بورس، از ابتدای امسال تاکنون  4 عرضه به صندوق‌های سرمایه‌گذاری اختصاص یافته است و امروز اطلاعیه عرضه اولیه فرود در  بازار فرابورس منتشر گردید که باز هم به سرمایه گذاران واجد شرایط تعلق خواهد گرفت.

پیش از این‌ها حمل و نقل ترکیبی مواد معدنی گهر ترابر سیرجان و فروسیلیسیم خمین به عنوان دومین و سومین شرکت تازه وارد به بازار برای 20 و 21 اردیبهشت و شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان (سهامی عام) با نماد فغدیر 1 روز چهارشنبه 4 خردادماه و پس از آن  شرکت فرانسوز یزد با نماد کایزد 11 خردادماه به روش حراج عرضه اولیه شدند.

جزییات عرضه اولیه فرود

تعداد 135 میلیون سهم شرکت فولاد شاهرود معادل 5 درصد سهام این شرکت، سه شنبه (14 تیرماه) به‌عنوان هشتمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد معاملاتی "فرود" در فرابورس ایران عرضه می‌شود.

این میزان سهام در قیمت مبنا (کف قیمت) 3200 ریال برای هر سهم و حداکثر سهمیه 6 میلیون و 750 هزار سهمی به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج در فرابورس عرضه می‌شود. مشاور عرضه هم کارگزاری ستاره جنوب و متعهد خرید تامین سرمایه امید است.

این عرضه اولیه در دو مرحله قابل انجام است:

مرحله اول: عرضه 5 درصد از سهام «فرود» به سرمایه‌گذاران واجد شرایط به روش حراج

مرحله دوم: عرضه 18 درصد از سهام شرکت فولاد شاهرود به عموم سهامداران از طریق واگذاری حق‌تقدم‌های سلب‌شده در فرایند افزایش سرمایه

 
 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد