امکان گشایش اقتصادی در 1400 وجود دارد

امکان گشایش اقتصادی در 1400 وجود دارد

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر منابع کشور مبنای حرکت های سیاسی در سال 1400 باشد، در این سال می توانیم شاهد گشایش های اقتصادی و معیشتی برای مردم باشیم.

خبرگزاری ایسنا: یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر منابع کشور مبنای حرکت های سیاسی در سال 1400 باشد، در این سال می توانیم شاهد گشایش های اقتصادی و معیشتی برای مردم باشیم.

جواد امام درباره فرصت های سال1400 اظهار کرد: باید از فرصتی که در اثر تحولات غرب رخ داده در جهت تامین منافع ملی کشور و مردم بهره برد، هر چند که موضوع برجام گروگان انتخابات شده است. اگر منابع کشور مبنای حرکت های سیاسی در سال1400 باشد، در این سال می توانیم شاهد گشایش های اقتصادی و معیشتی برای مردم باشیم.

وی ادامه داد: اگر منافع جناحی و گروهی بر منافع ملی اولویت یابد، سختی ها در سال 1400 ادامه خواهد یافت. تلاش برای ناکارآمد جلوه دادن دولت یا کاهش مشارکت در انتخابات به نفع منافع ملی نخواهد بود.

این فعال سیاسی با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات برای تامین منافع ملی کشور، خاطرنشان کرد: تاکنون اقدام جدی از سوی نهادهای حاکمیتی انجام نشده است که نشانی برای جذب مشارکت حداکثری باشد. با ‌وجود بیانات رهبری، شاهد اقدامی نبوده ایم که در مردم انگیزه و تحرک ایجاد کند.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد