شستا برای حمایت از سها‌مداران اوراق اختیار فروش تبعی حمایتی منتشر می‌کند

شستا برای حمایت از سها‌مداران اوراق اختیار فروش تبعی حمایتی منتشر می‌کند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی توییتری از حمایت شستا از سهامداران با انتشار اوراق اختیار فروش تبعی حمایتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حساب توییتر نوشت : خوشحالم در تداوم اقدامات شفافیت‌زا و سودآور انجام شده در وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی به مردم گزارش دهم: شستا برای حمایت از سها‌مداران،از امروز شنبه 8 خرداد اوراق اختیار فروش تبعی حمایتی منتشر می‌کند.


تويیت شریعتمداری

به گزارش فارس، سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی،‌شستا سال قبل در 27 فروردین 99 برای اول بار در بورس تهران عرضه شد که چون به روش ثبت سفارش خرید بود به هر کس حداکثر 3636 سهم به قیمت 4868 ریال رسید و دارندگان این سهم در یکسال گذشته تا کنون 121 درصد بازدهی از آن کسب کرده‌اند.

شستا در 26 اسفند 99 به ازای هر سهم خود 1200 ریال سود داد و برای دارندگان سهام اولیه هم سود داد و هم تعداد 2817 سهم به عنوان سهام جایزه برای افزایش سرمایه شرکت اختصاص داد.

این نکته هم دور از لطف نیست که خریداران شستا در روز اول به 4 میلیون و 300 هزار نفر رسیده بودند که تا مجمع اول فقط 1میلیون نفر در سهام مانده بودند و بقیه سهام خود را فروخته بودند.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد