ابزارسازی و فرهنگ سازی دو مولفه مهم در معاملات الگوریتم

ابزارسازی و فرهنگ سازی دو مولفه مهم در معاملات الگوریتم

قايم مقام مدیرعامل بورس کالای ایران از ابزارسازی و فرهنگ سازی به عنوان دو پارادایم مهم در حوزه ابزارهای معاملاتی نوین یاد کرد و اظهار داشت: فرهنگ سازی و آموزش از طریق نهادهای مالی به ویژه شرکت های تامین سرمایه و کارگزاری های بزرگی که در بازار IT فعال هستند گام بزرگی محسوب می شود. ترغیب این نهادها به ورود به بازار به ویژه در بازار مشتقه، نه تنها سبب ایجاد بستری مناسب برای معاملات الگوریتم می شود، بلکه این نهادها می توانند متولی توسعه این ابزارهای نوین در بازار شوند.
قايم مقام مدیرعامل بورس کالای ایران از ابزارسازی و فرهنگ سازی به عنوان دو پارادایم مهم در حوزه ابزارهای معاملاتی نوین یاد کرد و اظهار داشت: فرهنگ سازی و آموزش از طریق نهادهای مالی به ویژه شرکت های تامین سرمایه و کارگزاری های بزرگی که در بازار IT فعال هستند گام بزرگی محسوب می شود. ترغیب این نهادها به ورود به بازار به ویژه در بازار مشتقه، نه تنها سبب ایجاد بستری مناسب برای معاملات الگوریتم می شود، بلکه این نهادها می توانند متولی توسعه این ابزارهای نوین در بازار شوند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد