افت دسته جمعی بازارها / سرمایه‌گذاران کدام بازار بیشتر ضرر کردند؟

افت دسته جمعی بازارها / سرمایه‌گذاران کدام بازار بیشتر ضرر کردند؟

همه‌ بازارهای مالی با افت ارزش به استقبال آخرین ماه امسال رفتند، سکه با افت بیش از چهار درصدی بیشترین و دلار با افت 1٫3 درصدی کمترین کاهش قیمت را از آن خود کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز، در هفته اول اسفند بازارهای مالی سکه، طلا، بورس و دلار با افت ارزش مواجه شدند و آخرین ماه سال را نزولی آغاز کردند.

سکه امامی

سکه در پایان هفته گذشته که با پایان بهمن همراه شد روی نرخ 11 میلیون و 868 هزار تومان بسته شد کرد.

براساس داده‌های شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، قیمت این فلز ارزشمند در پایان هفته‌ای که گذشت با 4٫6 درصد افت معادل 558 هزار تومان ارزان شد. قیمت سکه در پایان این هفته 11 میلیون و 310 هزار تومان بود.

طلا 18 عیار

هر گرم طلای 18 عیار در پایان هفته گذشته یک میلیون و 140 هزار تومان خریدوفروش می‌شد اما با افت ارزش در بازارهای مالی این هفته، این فلز ارزشمند نیز 39 هزار تومان از قیمت خود را از دست داد.

طلا با افت 3٫4 درصدی در اولین هفته اسفند به نرخ یک میلیون و 100 هزار تومان رسید.

بازار سرمایه

طبق داده‌های سازمان بورس و اوراق بهادار، شاخص کل بازار سرمایه در این هفته با افت 38 هزار واحدی معادل 2٫6 درصد از سطح یک میلیون و 238 هزار واحدی به سطح یک میلیون و 205 هزار واحدی رسید.

دلار صراقی ملی

قیمت دلار در صرافی ملی در این هفته 350 تومان افت کرد. با کاهش قیمت 1٫3 درصدی این ارز در پایان این هفته هر دلار آمریکا 24 هزار و 821 تومان نرخ‌گذاری شد. در هفته قبل دلار 25 هزار و 171 تومان قیمت داشت.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد