‌فارس من| مطالبه مردمی برای برخورد با عاملان گرانی لوازم خانگی

‌فارس من| مطالبه مردمی برای برخورد با عاملان گرانی لوازم خانگی

کاربران فارس من با ثبت پویشی عنوان کردند که تولید کنندگان لوازم خانگی به جای اینکه تولیدات خود را مستقیم در اختیار واحدهای صنفی قرار دهند آن را از طریق واسطه به دست فروشندگان می رسانند که موجب گرانی لوازم خانگی شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،کاربران سامانه «فارس من» با ثبت پویشی با عنوان «اخلالگران در بازار لوازم خانگی تنبیه شوند» عنوان کردند که متاسفانه تولید کنندگان لوازم خانگی به جای اینکه تولیدات خود را به صورت مستقیم به فروشندگان و واحدهای فروش در بازار عرضه کنند، این کالاها را از طریق واسطه ها در اختیار فروشندگان و واحدهای صنفی می‌گذارند و همین موضوع باعث می‌شود که لوازم خانگی با قیمتی بیش از قیمت مصوب به دست مصرف کنندگان برسد.

آنها در این پویش عنوان کردند که این اقدام تولید کنندگان اجحاف در حق مصرف کنندگان است و در شرایط تورمی به گرانی‌ها دامن می‌زند، لذا لازم است تا مسيولان مربوطه با نظارت بیشتر بر بازار جلوی هر گونه سوء استفاده را بگیرند.

فارس طبق رسالتی که بابت پیگیری سوژه‌‌های فارس من برای خود تعریف کرده است، حتما پیگیری این موضوع را در ابعاد دیگر، دستور کار قرار می‌دهد و از مسوولان خواستار توضیح در این‌باره خواهد شد.

کاربران دیگر هم در صورت تمایل می‌توانید به امضاکنندگان این پویش بپیوندند؛ خبرگزاری فارس با رسیدن امضاهای این پویش به 1000 امضا و بالاتر حتما پیگیری‌های متفاوت و مختلفی در این‌باره خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد