10 خبر تاثیرگذار بورس فردا 28 اردیبهشت 1401 |فردا پنجمین عرضه اولیه جدید بازار سرمایه

10 خبر تاثیرگذار بورس فردا 28 اردیبهشت 1401 |فردا پنجمین عرضه اولیه جدید بازار سرمایه

فردا چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 در آخرین روز معاملاتی هفته و اردیبهشت ماه در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد. از جمله خبر‌ها عرضه اولیه نماد سابیک در بازار بورس است.

به گزارش نبض بورس، فردا چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین توصیه می‌شود که قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید و ببینید. شایان ذکر است که این ده خبر تا ساعت 15 امروز منتشر شده اند.

1_ مذاکره برای خرید الباقی سهام دولت در دو شرکت ایران خودرو و سایپا
2- دجابر از محل واگذاری سهام شرکت ددانا به سود 628 میلیارد ریالی رسیده است.
3- درج شرکت نوش پونه مشهد در بازار دوم فرابورس ایران با نماد معاملاتی غپونه
4- سقف قیمت فروش نهاده‌های دامی در مبادی ورودی برای هر کیلوگرم ذرت 11 هزار و 300 تومان، جو 11 هزار و 300 تومان و کنجاله سویا 16 هزار و 300 تومان تعیین شده است.
5- «فملی» از پرداخت عوارض معاف شد: شرکت ملی صنایع مس ایران اعلام نمود صادرات محصولات مس کاتد این شرکت از جدول مشمول حذف شده است
6- سخنگوی کمیسیون سیاست خارجی مجلس: سفر انریکه مورا و امیر قطر را به فال نیک می‌گیریم/ هیيت ایرانی به وین برمی‌گردد.
7- فنفت، افزایش سرمایه 173 درصدی از مبلغ 44 میلیارد تومان به 120 میلیارد تومان که از محل مطالبات و آورده نقدی انجام شده بود را نزد مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رساند.

8- فردا چهارشنبه تعداد 355.116.130 سهم معادل 12 درصد از سهام شرکت سیمان آبیک در نماد سآبیک به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه اولیه خواهد شد.
9- صعود گندم به بالاترین سطح تاریخ: شاخص قیمت گندم جهانی متورم است بازار در شوک ممنوعیت صادرات گندم هند است که بدون وقفه اجرایی شده و امنیت غذایی کشور‌ها را به خطر انداخته است.
10- وزرای خارجه ایران و عربستان در بغداد دیدار می‌کنند. کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: توافقات اولیه بین تهران و ریاض انجام شده و در آینده نزدیک وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه سعودی دیدار خواهد کرد.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد