بذر هویج آمریکایی به بازار آمد / بذر هویج آمریکایی یک میلیون و 100 هزار تومان!

بذر هویج آمریکایی به بازار آمد / بذر هویج آمریکایی یک میلیون و 100 هزار تومان!

قیمت هویج به کیلویی 14 هزار و 500 تومان رسید! همچنین فروش بذر هویج نانتس الیت آمریکایی هم در فروشگاه‌های اینرنتی ایران باب شده که قیمت این بذر فیبری یک میلیون و 100 هزار تومان است!

به گزارش تجارت‌نیوز، هویج در بازار گران شد. همچنین فروش بذر هویج در فروشگاه‌های آنلاین از 750 هزار تومان تا یک میلیون و 100 هزار تومان فروخته می‌شود! یک فروشنده بذر هویج آمریکایی با اعلام این خبر به تجارت‌نیوز توضیح داد: بذر این هویج قاچاقی از آمریکا وارد می‌شود. مزه این هویج‌ آمریکایی و کیفیت آن نسبت به ایرانی بهتر است.

البته سال 96 هم فروش هویج آمریکایی در فروشگاه زنجیره‌ای شهروند خبرساز شد و سر و صدای زیادی به پا کرد.

بذر این هویج قاچاقی از آمریکا وارد می‌شود

همچنین گزارش‌های میدانی از افزایش قیمت هویج حکایت دارد. قیمت هویج در منطقه امیرآباد تهران به 14 هزار و 500 تومان رسیده است! این در حالی که قیمت هویج در 9 ماه گذشته سه هزار تومان بود.

برخی می‌گویند بیماران کرونایی از آب هویج برای بهتر شدن درمان خود استفاده می‌کنند، همین موضوع باعث گرانی هویج شده اما توزیع کنندگان میوه معتقدند هویج به دلیل افزایش کرایه حمل و نقل و نرخ دستمزدها گران شده است. ريیس اتحادیه بارفروشان تهران با اعلام این خبر توضیح داد: قیمت هویج دزفولی پنج هزار تومان و قیمت هویج سواد شده شیرازی که برای بالا شهرنشینان توزیع می‌شود، هشت هزار تومان است!

توزیع کنندگان میوه می‌گویند هویج به دلیل افزایش کرایه حمل و نقل و نرخ دستمزدها گران شده است

مصطفی دارایی‌نژاد به تجارت‌نیوز گفت: قیمت هویج نسبت به سال گذشته حدود سه تا پنج هزار تومان گران شد. قیمت هویج نباید کیلویی 14 هزار تومان باشد، افراد بی‌انصاف باید حداکثر هویج را با قیمت 11 هزار تومان بفروشند.

براساس بررسی‌ها آذر ماه سال گذشته هویج در بازار کمیاب شد. در آن زمان زمان هویج با قیمت 10 هزار تومان فروخته می‌شد.

برای مطالعه بیشتر خبر قیمت هویج در بازار را بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد