بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز/ بی‌میلی حقیقی‌ها به بازار هم‌چنان ادامه دارد

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز/ بی‌میلی حقیقی‌ها به بازار هم‌چنان ادامه دارد

افراد حقیقی امروز هزار میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی و همچنین سهام...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ در بورس امروز حقوقی‌ها حدود هزار میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد 10هزار و 700میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی 21درصد یعنی دو هزار و 250میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان 9درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی»، «بانک‌ها و موسسات اعتباری» و «خودرو و ساخت قطعات» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «سیمان، آهک و گچ» و «مواد و محصولات دارویی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «شستا»، «خساپا» و «خودرو» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «کی بی سی»، «غدشت» و «وهنر» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی معادل 240میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی شرکت کی بی سی با برتری 30میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 76نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 196نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 320میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم هزار و 300میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد