بانک‌ها چقدر وام ودیعه مسکن دادند؟

بانک‌ها چقدر وام ودیعه مسکن دادند؟

وزارت امور اقتصاد و دارایی اعلام کرد تا نیمه اول مهرماه سال جاری بانک‌ها و موسسات اعتباری دولتی و خصوصی حدود 6400 میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن به 267 هزار و 167 نفر متقاضی پرداخت کرده اند.

ایسنا نوشت: وزارت امور اقتصاد و دارایی اعلام کرد تا نیمه اول مهرماه سال جاری بانک‌ها و موسسات اعتباری دولتی و خصوصی حدود 6400 میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن به 267 هزار و 167 نفر متقاضی پرداخت کرده اند.

احسان خاندوزی - وزیر امور اقتصـادی و دارایـی - در نخستین نشست با مدیـران عامـل بانک‌های دولتی و خصوصی کشور بر تسریـع در اعطـای تسهیـلات کمک ودیعه مسکـن به متقاضیان تاکید کرد و از آن‌ها خواست در حداقل زمان ممکن در خواست‌های متقاضیان بررسی و پرداخت تسهیلات در اولویت قرار گیرد.

در این زمینه، وزارت اقتصاد اعلام کرد که تا نیمه اول مهرماه سال جاری بانک‌ها و موسسات اعتباری دولتی و خصوصی حدود 6400 میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن به 267 هزار و 167 نفر متقاضی پرداخت کرده‌اند.

علاوه براین، 47 هزار و 123 پرونده به مبلغ نزدیک به 1800 میلیارد تومان نیز تشکیل و به زودی به متقاضیان پرداخت خواهد شد که بدین ترتیب تعداد پرونده‌های تشکیل و پرداخت شده جمعا 314 هزار و 290 پرونده با مبلغ تقریبی 8100 میلیارد تومان است.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد