آغاز بررسی مجوزهای پروازهای ایران- عربستان/ ریاض هنوز درخواست رسمی نداده است/ ما استقبال می‌کنیم

آغاز بررسی مجوزهای پروازهای ایران- عربستان/ ریاض هنوز درخواست رسمی نداده است/ ما استقبال می‌کنیم

ایلنا: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مسیرهای پروازی بین ایران و عربستان برای صدور مجوزها در حال بررسی است و سازمان هواپیمایی از راه‌‌اندازی پروازهای بین ایران و...

به گزارش خبرنگار ایلنا، از صبح امروز تصاویری از فروش بلیت اینترنتی عربستان به مشهد در حال انتشار است و انتشار این خبر غیر رسمی  پس از‌ سرگیری روابط سیاسی دو کشور، احتمال برقراری  پروازهای بین  ایران و عربستان به غیر از ایام حج را قوی کرده‌است.

جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان اینکه مسیرهای پروازی بین ایران و عربستان برای صدور مجوزها در حال بررسی است، تاکید کرد: سازمان هواپیمایی از راه‌‌اندازی پروازهای بین ایران و عربستان استقبال می‌کند.

وی ادامه داد: برای برقراری پروازها باید مجوزهای رسمی صادر شوند و پس از صدور مجوزها جزییات مسیرها و مقاصد و مبادی پروازهای بین ایران و عربستان اعلام خواهد شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: تا به این لحظه درخواستی از مرجع رسمی عربستان برای راه‌اندازی پروازهای بین دو کشور دریافت نکرده‌ایم اما از برقراری پروازها بین دو کشور استقبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه روز گذشته یکی از ایرلاین‌های داخلی درخواست برقراری پرواز در این مسیر را به سازمان هواپیمایی کشوری ارایه داد، گفت: از درخواست شرکت‌های هواپیمایی داخلی برای حضور و فعالیت در مسیر پروازی ایران و عربستان استقبال می‌کنیم و از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد