«کامیاب»، بر قله بازدهی سرمایه

«کامیاب»، بر قله بازدهی سرمایه

صندوق کامیاب آشنا، طبق داده‌ها و اطلاعات آماری رسمی، در شهریورماه سال جاری بالاترین بازدهی در میان صندوق‌های درآمد ثابت بازار سرمایه را کسب کرد.

داده‌ها و اطلاعات آماری تارنمای مرکز پفیپیرانردازش اطلاعات مالی ایران ()، نشان می‌دهد که صندوق سرمایه‌گذاری درآمد ثابت «کامیاب آشنا» در شهریورماه سال جاری، در میان تمامی صندوق‌های درآمد ثابت بازار سرمایه، رتبه «بالاترین بازدهی» را کسب کرده است.

صندوق «کامیاب آشنا» در ماه گذشته با 25.67 درصد سود سالانه‌شده، علاوه بر دستیابی به جایگاه ذکر شده، توانسته است از نظر بازدهی در فهرست برترین صندوق‌های سهامی و مختلط نیز قرار گیرد.

«کامیاب آشنا» یک صندوق سرمایه‌گذاری درآمد ثابت نوع دوم است که دارایی سرمایه‌گذاران خود را به صورت همزمان در اوراق مشارکت، سپرده بانکی و سهام سرمایه‌گذاری می‌کند.

این صندوق مجاز است از صفر تا پنج درصد از پرتفوی خود را در سهام سرمایه‌گذاری کند، در نتیجه می‌توان از صندوق کامیاب آشنا به عنوان یکی از کم‌ریسک‌ترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه نام برد که در برابر نوسانات بورس بسیار مقاوم است. صندوق‌های درآمد ثابت نوع دوم، بهترین گزینه برای افرادی است که سطح ریسک پایین‌تری دارند و به دنبال کسب یک سود مطمين نسبت به سرمایه‌گذاری مستقیم در بورس هستند.

این صندوق به صورت قابل معامله (ETF) بوده و سرمایه‌گذاران می‌توانند با جستجوی نماد «کامیاب» از طریق سامانه معاملات برخط تمامی کارگزاری‌های مجاز، اقدام به سرمایه‌گذاری در این صندوق کنند.

صندوق کامیاب آشنا تحت مدیریت شرکت «سبدگردان سهم‌آشنا» قرار دارد. این شرکت، با داشتن صندوق‌های متنوع در بازار سرمایه، همواره پاسخگوی نیازهای سرمایه‌گذاران به شیوه‌های متفاوت و جذاب سرمایه‌گذاری است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد