تحلیل تکنیکال و بنیادی حکشتی | مقاومت جدی سهم بر روی چه قیمتی است؟

تحلیل تکنیکال و بنیادی حکشتی | مقاومت جدی سهم بر روی چه قیمتی است؟

حکشتی امروز دوشنبه 21 تیر 1400 را از محدوده‌ی صفر تابلو آغاز کرد و در همان ابتدای بازار به سمت دامنه مثبت هم رفت، اما در ادامه با افزایش فشار فروش در سهم، قیمت به سمت دامنه منفی رفت.

به گزارش نبض بورس، حکشتی امروز دوشنبه 21 تیر 1400 را از محدوده‌ صفر تابلو آغاز کرد و در همان ابتدای بازار به سمت دامنه مثبت هم رفت، اما در ادامه با افزایش فشار فروش در سهم، قیمت به سمت دامنه منفی رفت، اما حجم معاملات آنچنان نبود بطوری که در پایان با معامله اندکی بیش از 19 میلیون برگه سهم و پایانی 0.5 درصد منفی بسته شد.

تحلیل بنیادی حکشتی

همانطور که ملاحظه می‌شود حکشتی بصورت فصلی علی رغم درآمد کسب شده خوب نمی‌تواند از پس هزینه عملیاتی برآید و در نتیجه به سود هر سهم خیلی کم و یا در بعضی از فصول به زیان می‌رسد هر چند که این سهم را باید در گزارش‌های سالانه دید و قضاوت کرد. در هر صورت به نظر می‌رسد که حکشتی تناسب قیمتی مناسبی با درآمد‌های آتی خود ندارد.

 
تحلیل تکنیکال حکشتی

حکشتی در بررسی نموداری همانطور که ملاحظه می‌شود در موقعیت مناسبی قرار دارد و کف کانال صعودی می‌تواند Down Side سهم باشد، اما ممکن است قیمت همچنان رشد قابل ملاحظه‌ای نداشته باشد. در صورت افت قیمتی حمایت موثر سهم بر روی 1450 تومان قرار دارد و در صورت رشد قیمت مقاومت اصلی سهم بر روی 1830 تومان قرار دارد و در صورت شکسته شدن این سطح، قیمت پتانسیل رشد تا محدوده‌ 3000 تومان را هم دارد.

 
بیشتر بخوانید:
  • سهام عدالت 8 میلیونی شد
  • نوری برنامه ای برای افزایش سرمایه دارد؟
  • عملکرد رویایی این پتروشیمی در بهار

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد