شاخص کل از کف رکورد زد/ خودرویی‌ها در صدر منفی‌های بازار

شاخص کل از کف رکورد زد/ خودرویی‌ها در صدر منفی‌های بازار

شاخص کل بورس در آغاز بازار امروز همچنان منفی است و با 6500 واحد ریزش در کانال یک میلیون و 289 هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، شاخص کل بورس در آغاز بازار امروز همچنان منفی است و با 6500 واحد ریزش در کانال یک میلیون و 289 هزار واحد قرار گرفته است. شاخص کل بورس از ابتدای تابستان تا کنون در کمترین میزان خود قرار دارد. برخی از کارشناسان کف حمایتی یک میلیون و 280 هزار واحد را برای شاخص کل متصورند.

ارزش معاملات در ابتدای بازار امروز حدود 500 میلیارد تومان است. خودرو، فملی، شستا و خساپا در آغاز بازار امروز بیشترین تاثیر منفی در بازار امروز را داشتند. و خودرو، خساپا و شستا با بیشترین صف فروش پرتراکنش‌ترین نمادهای بازار در ابتدای امروز هستند.

خودرو، شیمیایی و فلزات اساسی برترین گروه‌های صنعتی بازار تا به این لحظه هستند. خودرو، خساپا و کیان بیشترین ارزش معامله و خودرو، خساپا و خگستر بیشترین حجم معامله را دارند.

شاخص کل فرابورس نیر با 55 واحد ریزش در کانال 18 هزار و 609 واحد قرار گرفت. فرابورس، سمگا و زاگرس بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل را داشتند.

یکشنبه لایحه بودجه 1401 تقدیم مجلس شد. انتظار می‌رفت با رفع ابهام در مسايل کلان بودجه‌ای وضعیت بازار سهام بهبود یابد اما کارشناسان ارقام موجود در بودجه را پوپولیستی می‌دانند. و معتقدند ابهامات همچنان پابرجاست. این ابهامات به بی‌اعتمادی در بازار سرمایه دامن می‌زند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد