ماجرای آبونمان 20 هزار تومانی تلفن ثابت چیست؟

ماجرای آبونمان 20 هزار تومانی تلفن ثابت چیست؟

اقتصاد کلانایلنا نوشت : نماینده مردم میانه در مجلس با انتقاد از افزایش آبونمان تلفن ثابت به 20 هزار تومان، گفت: با گرانی های فعلی چرا شرکت مخابرات نرخ آبونمان را تا این حد افزایش داده است.

سید مرتضی حسینی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 9 آذرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس و تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در اخطاری با استناد به اصل 40 قانون اساسی، گفت: شرکت مخابرات آبونمان تلفن ثابت را 20 هزار تومان کرده است.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حال سوال این است که آیا با گرانی های فعلی و فشاری که به مردم تحمیل می شود شرکت مخابرات دچار آسیب مغزی شده که تا این حد اشتراک را افزایش داده است. لذا باید نسبت به این موضوع پاسخگو باشند.

وی ضمن تشکر از نمایندگان و ريیس مجلس برای حل مشکل اسقاط خودرو و تسهیل پلاک گذاری توسط رانندگان کامیون در مصوبه امروز مجلس، اظهار کرد: کامیونداران حدود یکسال پشت درهای پلاک گذاری معطل مانده اند و برای این افراد زمان و سرعت کار بسیار اهمیت دارد لذا از شورای نگهبان درخواست دارم در اسرع وقت مصوبه مجلس را بررسی و تايید کرده و هیات دولت نیز در سریع ترین زمان اجرایی کند تا کامیون دارانی که تا حد کافی شرایط فعلی را تحمل کرده اند از این معضل و مشکل رهایی پیدا کرده و طعم این مصوبه را بچشند.

بیشتر بخوانید:

  • باوجود مخالفت شدید شورای رقابت و مخابرات / افزایش هزینه ماهانه تلفن ثابت دریافت می‌شود

35220

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد