جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی / خبر خوب برای سهامداران بیمه کوثر

جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی / خبر خوب برای سهامداران بیمه کوثر

در سایت اطلاع رسانی کدال خبر افزایش سرمایه چند شرکت بورسی منتشر شد و شرکت صنایع جوشکاب یزد با نماد «بکاب» افزایش سرمایه 190 درصدی داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، با توجه به اطلاعات منتشر شده در سایت کدال چند شرکت بورسی اقدام به افزایش سرمایه کرده‌اند. از جمله شرکت داروسازی شهید قاضی با نماد «دقاضی» از سرمایه فعلی 40 میلیارد تومان به 44 میلیارد تومان معادل 109 درصد از محل مطالبات و آورده نقدی افزایس سرمایه داده است همچنین شرکت صنایع جوشکاب یزد با نماد «بکاب» از مبلغ 24 میلیارد تومان به مبلغ 46 میلیارد تومان معادل 190 درصد از محل سود انباشته افزایش سرمایه داده است.

شرکت کارت اعتباری ایران کیش با نماد «رکیش» هم افزایش سرمایه 142 درصدی از مبلغ 260 میلیارد تومان به مبلغ 370 میلیارد تومان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته داده است.

همچنین روابط عمومی شرکت بیمه کوثر اعلام کرده است با توجه به صورت‌های مالی مصوب و سودآوری خوب این شرکت در سال گذشته و افزایش دارایی‌های شرکت بیمه کوثر مراحل افزایش سرمایه این شرکت با توجه به زمان کوتاه باقی مانده تا برگزاری مجمع در حال پیگیری است.

 

 

آخرین اخبار مربوط به بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد