سیگنال خرید در حکشتی صادر شد؟

سیگنال خرید در حکشتی صادر شد؟

روز گذشته 1 بهمن 99 حکشتی حرکت خود را از صفر تابلو آغاز کرد و خیلی زود به صف خرید رسید. این سهم در ماه‌های ریزش بازار بیش از 80 درصد افت قیمت را تجربه کرده است. پرسش این است که آیا سیگنال خرید در حکشتی صادر شده است؟

به گزارش نبض بورس، حکشتی معاملات روز چهارشنبه 1 بهمن 99 را از محدوده صفر تابلو شروع کرد و خیلی زود به صف خرید رسید و توانست تا آخر بازار صف خرید خود را حفظ کند. در نهایت با مبادله 15 میلیون برگه سهم در محدوده‌های نزدیک به 5 درصد مثبت و صف خرید و پایانی 4.7 درصد مثبت بسته شد.

روند حکشتی در روز‌های آینده بورس چگونه خواهد بود؟
 
 

حکشتی در چند ماه نزولی بازار چیزی در حدود 80 درصد اصلاح کرده است و از این بابت به اندازه کافی قیمت جذاب شده است. اما از لحاظ نمودار قیمت در شرف شکست خط روند نزولی در کوتا مدت است که این مسيله امکان پذیر است. از طرفی دیگر خط روند نزولی میان مدت در نمودار قیمت و RSI ممکن است طی هفته آینده شکسته شود البته واگرایی مثبت ریزی که میان نمودار قیمت و اندیکاتور RSI وجود دارد می‌تواند بهانه کافی برای تحقق این امر را فراهم کند.
در این صورت با برگشت قیمت و عبور آن از خط روند‌های نزولی ذکر شده می‌توان شاهد رشد قیمت تا 2600 تومان در گام اول و پس از آن تا 4000 تومان در گام دوم باشیم.

حد ضرر تحلیل فوق بر روی کف قبلی سهم در 1830 تومان قرار دارد از این رو می‌شود نتیجه گرفت که ریسک به ریوارد سهم جذاب می‌باشد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد