7 شب سفر به مالزی چقدر هزینه می‌خواهد؟

7 شب سفر به مالزی چقدر هزینه می‌خواهد؟

در این گزارش به بررسی قیمت انواع تورهای ترکیبی به مقصد مالزی پرداخته شده است.

یکی از پرگردشگرترین کشور‌ها مالزی است که در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است. این کشور به دلیل قرار گرفتن در یکی از مسیرهای مهم تجاری بین چین و خاورمیانه همیشه مورد توجه قرار گرفته است. با سفر به این کشور روزهای خاطر انگیزی را تجربه خواهید کرد.

سفر به مالزی دنیایی از تجربیات خاص و جدید است؛ جاذبه‌ها و تفریحاتی که شاید در مقصدی دیگر، امکان تجربه‌ دوباره‌ آن را نداشته باشید. بسیاری از ایرانی ها نیز تور مالزی را به بسیاری از تورهای خارجی ترجیح می دهند. شاید یکی از دلایل اصلی این موضوع سابقه این کشور در تولید غذاهای حلال باشد؛ چون این موضوع برای مسلمانان بسیار حايز اهمیت است. سرویس حمل و نقل داخل و بیرون شهری کوالالامپور به طرز عجیبی خوب و بسیار ارزان است.

آسمان خراش های مدرن در کنار ساختمان هایی با قدمت هشتاد سال می‌تواند شما را در این سفر به وجد آورد. شب های این شهر شهرت خاصی دارد به طوریکه گویی مردم روز را می خوابند و شب ها بیدار و جالب اینکه همه شب زنده دارند .

آشنایی با مناطق گردشگری مالزی

یکی از سخت ترین معرفی ها، نوشتن درباره جاذبه‌های گردشگری شهر مالزی است. زیرا به سختی می شود تصمیم گرفت که از کجا ، کدام شهر ، جزیره و یا از کدام جاذبه از صدها مکان دیدنی این کشور هزار فرهنگ باید نوشت.

شهر جورج، جزایر پرهنتیان، باغ گیاهشناسی پردانا، ارتفاعات کامرون، موزه ملی مالزی، برج های دوقلوی پتروناس جزيی از جاذبه های دیدنی این کشور است که شما را مجاب می‌کند به این کشور سفر کنید.

در ادامه به بررسی قیمت انواع تور به این مقصد پرداخته شده است.

*قیمت ها به تومان محاسبه شده است.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد