شناسایی زیان 20ریالی برای هرسهم "ثعمرا"

شناسایی زیان 20ریالی برای هرسهم "ثعمرا"

شرکت عمران و توسعه شاهد در 9ماه فعالیت برای هرسهم 20ریال زیان شناسایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، شرکت عمران و توسعه شاهد در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای 9ماهه منتهی به 30آذر1399، زیان عملیاتی دوره را 36میلیاردریال و زیان خالص را 26میلیارد ریال اعلام کرده است.

"ثعمرا" قصد مشارکت در ساخت یا فروش اراضی خود را در آینده دارد. همچنین پروژه گلریز از طریق مشارکت در ساخت درحال انجام است که براساس قرارداد فی مابین ازمبلغ 480میلیارد ریال قرارداد مشارکت، مبلغ 260 میلیارد ریال سهم شرکت عمران و توسعه شاهد به عنوان مالک بابت زمین و پروانه ساخت و مبلغ 220میلیارد ریال بابت هزینه های ساخت و سهم شریک (شرکت آروین ردکا ) است.

 بهای تمام شده پروژه ملارد شامل زمین  و هزینه های آماده سازی است که این پروژه در مرحله مذاکره با شهرداری ملارد درخصوص اخذ پروانه ساخت است.

"ثعمرا" درباره پروژه مجتمع مسکونی کن اعلام کرد که با مشارکت این پروژه در حال ساخت است که از کل مبلغ قراررداد فی مابین به مبلغ 5هزار و 386میلیارد و 634 میلیون ریال و مبلغ 3هزار و 16میلیارد و 364میلیون ریال سهم شرکت عمران و توسعه شاهد به عنوان شریک و مبلغ 2هزار و 370میلیارد ریال سهم شرکت شاهد به عنوان مالک است.

از سوی دیگر افزایش سرمایه این شرکت ازمحل آورده نقدی و مطالبات جهت تامین مالی پروژه کن در دست انجام است.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد